יום ראשון, מאי 20, 2012

מבזק קוסמטיש!

מסקרה VOLUM' EXPRESS - FALSIES FLARED 
מבית מייבלין    ניו יורק




דבר הקומוניקט: "מייבלין ניו-יורק,חוזרת עם מהפכה נוספת בתחום המסקרות: מסקרה המעצבת את נפח הריסים ומעניקה מראה עדכני וטרנדי המזכיר את הריסים המלאכותיים".

בתכלעס: לגמרי. מייבלין כבר לא מפתיעים אותי בכשרונם הרב לתכנון ועיצוב מסקרות מוצלחות. המברשת  של המסקרה הנ"ל, המעוצבת ככף מעוגלת, גורמת לריסים להיראות מעוגלים וארוכים יותר ולעיפעוף שבע רצון.

כמה:  תמכר בחודש מאי ב-65.99 ₪ במקום 109.99 ₪

 איפה: ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הפרטיות.

פרטים נוספים: באיזה צד של המברשת יש לסרק את הריסים? בשניהם. קודם בצד הקצר ולאחר מכן בצד הארוך יותר.

ציון: 9

עפרון לתיחום העפעפיים של CHIC


דבר הקומוניקט: "גווני הכחול החדשים של CHIC מהווים ניגודיות  לגווני הפסטל המוצעים לעונה החמה. שניהם במרקם סאטן בוהק ואלגנטי האחד כחול פטרול בדרגת כהות בנונית והשני כחול/טורקיז מרהיב, מבריק המכיל פתיתים מנצנצים זעירים המעניקים לעין מראה מרשים במיוחד".

בתכלעס: בואנה, זה אחלה עפרון!  יש לו ככתוב, מרקם סאטן מטאלי עדין, כישורי שרידות טובים והמרקם שלו נעים ונוח למריחה. אפשר גם לצייר איתו קו עבה מעל לעפעף, לטשטש עם האצבע או עם צמרון וליצור צללית מרשימה.

כמה: 18 ש"ח

איפה: ב- H&O, רשתות השיווק ופרפומריות מובחרות.

פרטים נוספים: העפרונות מכילים רכיבי לחות והגנה, אנטי-אוקסידנטים (נוגדי חימצון) טבעיים, סיליקון, שמן חוחובה טבעי וויטמין E להגנה על העור. כך לפחות מספר הקומוניקט.

ציון: 8.5

קרם ידיים חמאת שיאה Rose Du Desert  מבית L'OCCITANE

דבר הקומוניקט: "מועשר ב-20% חמאת שיאה, דבש ותמציות שקדים. הקרם מזין, מגן ומשקם את עור הידיים ומשאיר את העור מבושם בעדינות בניחוח פירותי ומיוחד של ורדים. מעניק תחושה מיידית של רכות ונוחות".


בתכלעס: התנסיתי במוצר פעם אחת ולמרות שהמרקם שלו נהדר ונעים, האף שלי פחות השתגע על הניחוח. לכן עבר הקרם לנסיינית שנותרה מעולפת מאיכותו וביצועיו אך טענה כי "הריח שלו קצת עתיק ומזכיר לי נורא את סבתא שלי" בכל מקרה, יש עכשיו בל'אוקסיטן מבצע מגניב בשיתוף אייר פראנס. פרטים מיד.

כמה: 49 ש"ח ל-30 מ"ל

איפה: בסניפי ל'אוקסיטן ברחבי ארץ

פרטים נוספים: לרגל השקת קו חדש ומוזל של אייר פראנס מישראל לניס שבצרפת, אפשר לזכות בטיסה חינם ואירוח מפנק במלון ספא בצרפת, בסתם טיסה לניס וחבילת פינוקים של ל'אקסיטן. כל הפרטים כאן.

ציון: 7 (ע"פ הנסיינית)


דאודורנט ספריי המפחית 'סימנים לבנים' מסדרת Rexona Crystal




דבר הקומוניקט: "בכל המוצרים החדשים, טכנולוגיה חדשנית שבה מיסוך "שובר קרני אור" מצפה את הרכיבים הפעילים ומפחית את הסימן הויזואלי. בנוסף, חלקיקי הרכיבים הפעילים קטנים יותר ומאפשרים כיסוי טוב יותר של החומר הממסך".

בתכלעס: נכון, הוא באמת לא מלכלך את הבגדים מבפנים. יש לו גם ניחוח נהדר ואוורירי והוא יחסית עמיד. אני באופן אישי פחות חובבת דאודורנט בספריי כי יש לו נטיה להתנדף לאחר כמה שעות ביום חם במיוחד.

כמה: ספריי ורול-און: 21.99 ש"ח, סטיק: 24.99 ש"ח

איפה: ברשתות המזון והפארמים

פרטים נוספים: מאז הושק, Rexona Crystal הינו המוצר הנמכר ביותר של המותג באירופה, כך בקומוניקט.

ציון: 7.5

לק Ride The Waves מקולקציית הניאון של CHINA GLAZE
על ידי. צ'יינה גלייז על אספרסו

דבר הקומוניקט: "טרנד הניאון שמשגע את העולם מגיע ובגדול גם לישראל... China Glaze, מותג הלקים המוביל מארה"ב לוקח את טרנד הניאון למקומות חדשים, מרגשים ונועזים. בימים אלה משיקה החברה בישראל את קולקציית הנאון לקיץ 2012. בקולקציה 12 גוונים חדשים שלא ישאירו אף בחורה אדישה".


בתכלעס: מגניב ביותר, ניאוני, קיצי ואדג'י. רק חבל שכישורי השרידות אינם גבוהים יותר.

כמה: 55 ש"ח

איפה: בהתאם למדיניות הבינלאומית שלglaze  china, המותג משווק לשוק המקצועי בלבד: מכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות מובילות ובתי המרקחת הפרטיים.

פרטים נוספים: כל המוצרים של צ'יינה גלייז, נטולי DBP, Toulene ופורמלדהיד.

ציון: 8

סרום LIFTACTIV SERUM 10 מסדרת
LIFTACTIV DERM SOURCE של VICHY



דבר הקומוניקט: "ליפט אקטיב סרום 10 – ריכוז אולטימטיבי של RHAMNOSE (חד סוכר) מרכיב אנטי-אייג'ינג בריכוז שיא של 10%, המסייע להחלקת קמטים ומאיץ את התהליכים הטבעיים של העור להענקת מראה צעיר ומואר יותר".


בתכלעס: יופי של סרום, בעל מרקם דקיק שנספג מהר ומותיר את הפנים רעננות ואת העור אלסטי ומרוצה. מומלץ מאוד לשעות הבוקר.

כמה: עד סוף מאי יעלה 229 ש"ח. לאחר מכן יעלה 369 ש"ח

איפה:  מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח. לבירור בית המרקחת הקרוב 03-6178299

פרטים נוספים: הסרום זכה בפרס החדשנות של מגזין היוקרה הבינלאומי "מארי קלייר" לשנת 2012

ציון: 8.5

טפחו את השבוע הזה,
תהיו יפות,
וצ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...