יום חמישי, ינואר 05, 2017

כנראה השמפו המעולה ביותר בעולם

זוכרת הגיברת את עצמה, צופה בעונות המוקדמות של פרוג'קט ראנווי ובטים גאן המכריז בגאווה כי כל הפריזורות בסלון הפרוג'קט משופצרות בעזרתם האדיבה של מוצרי TRESemme ונעצבת אל ליבה, שכן בגולאג הפארמים בארצה המבחר פעוט ודל וידה תשג את המוצרים הנחשקים רק אם תשלם בוכטה ותכרטס את עצמה לחו"ל ובינתיים תסתפק בשמפונים חביבים ויעילים אך חסרי אפקט וואו וסכנת התמכרות.

ובכן - לא עוד! שכן סדרות החפיפה של TRESemme עשו עליה והן כאן. מיותר לציין שסקרנותי הרימה ראש ומה רב היה ששוני כשנשלחה אלי אחת מסדרות המותג בכדי שאתנסה ואשתף.



הוצעו לי 4 סדרות לבחירה:

  • סדרת Keratin Smooth המעניקה מראה חלק יותר ומפחיתה קרזול עד 48 שעות (שמפו, מרכך ומסכה)
  • סדרת Botanique למראה שיער טבעי ובריא. ללא סיליקונים וללא פראבנים (שמפו ומרכך)
  • סדרת Beauty Full Volume למראה שיער מלא נפח (מרכך לפני חפיפה, שמפו וקרם מקסימייזר)
  • סדרת Perfectly (Un) Done המסייעת למראה שיער גלי (שמפו, מרכך וספריי מלח ים)

כסרבנית תלתלת סדרתית שמקפידה לגהץ תכופות את שיערה, ברור שבחרתי בסדרת ה- Keratin Smooth כי הבטחה כמו הפחתת קירזול ל-48 שעות יש לבדוק ולדווח אך די מובן שלאחר שנים של קריאת קומוניקטי שמפונים מפתים וחוסר עמידתם בציפיות, פיתחתי סקפטיות קלה עד שיוכח אחרת.

והוכח אחרת. השמפו התותח הזה אכן מעניק מראה חלק יותר לשיער ואכן הודף את התלתלים ויותר מזה - הוא גם הופך את השיער לרך, מבריק וצייתן הרבה יותר. האם מתקבל מראה של פן מקלות? לא ולא, אבל השמפו הזה בהחלט נותן בראש.

ולראיה - ראש שמח מאוד


כמה נקודות שאני חשה מחוייבת לציין - 

1. הפסקתי לצבוע את שיער בצבעים כימיים ועברתי לורוד-הפוקסייה של Manic Panic אותו אני רוכשת כאן (גוון  Fuschia Shock) או בצבעי La Riche של חברת Directions (גוון Cerise) אותם אני רוכשת בחנות פריק שואו בדיזינגוף סנטר. שני המוצרים הנ"ל הם על בסיס מים וזה אומר שהשיער שלי הפסיק לאכול כימיקלים פעם בשלושה שבועות. אמנם, אני מחמצנת את איזו הפוני וקצת מאחורה אבל זה שהשיער שלי נראה בריא רק מצדיק את הצל"ש שמגיע לשמפו של TRESemme

2. למרות שאני מניחה לשיער להתייבש טבעית מדי כמה ימים, אני עדיין מכורה למחליק הקרמי שלי, בטח אחרי שלמדתי איך לסגנן בעזרתו את השיער, אבל בניגוד לתקופת הטרום-טרסמה, השיער לא נכווה ומתייבש והפריזורה נותרת איתנה, בוהקת ומסוגננת עד לחפיפה הבאה

3. בגלל סעיף 2 אני חופפת פחות (פעם בחמישה ימים בממוצע), תגידו איכס תגידו מגעולה, איי דונט קייר, אני מתחזקת פעם ביומיים בשפריץ של שמפו יבש או ספריי ברק והשיער שלי לא מסריח, מגרד או שמנוני. להיפך, הוא מבריק ובריא מאי פעם.

סדרת המוצרים שקיבלתי להתנסות כוללת גם מרכך שבו אני משתמשת רק כשאני מוהלת אותו בבלילת צבע השיער (נגמלתי ממרככים לפני שנים) ומסכה שנשלפת מארון הקוסמטיש אחת לחודש בערך לשם התיחזוק בלבד כי אני פשוט לא מרגישה שהשיער שלי צריך תוספת הזנה על בסיס קבוע.

בונוס נוסף שאני חווה לראשונה בחיי - אחרי החפיפה אין לי יותר צורך בקרם משלים לעיצוב. ניסים אכן קורים.

כמה עולה? ממש ממש לא הרבה:

שמפו ומרכך – 22.90 ₪
מסיכה – 34.90 ₪

איפה? 
בסופר-פארם וברשתות השיווק

ובברכת יום-שיער-טוב לנצח נצחים,
צ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...