יום רביעי, אפריל 28, 2010

נערה עובדת


נתכנסנו בסטודיו של סיגל דקל כדי לטעום מיני מתוקים ולהתרשם מן הקולקצייה הטריה. הקונצפט: בגדים שאפשר ללבוש למשרד ולהיראות כמו הבעלים, או כמו שהוגדר בקומוניקט: "5 ימי עבודה, 9 שעות כל יום, 45 שעות בשבוע. המון בגדים ללבוש" הרעיון, כמעט זהה לסביבת הביטוי שג'אמפ בחרו לכבוד הקאמבק שלהם, אבל אני אגיע להשוואה ביניהם מאוחר יותר.

כשהגעתי לסטודיו של דקל, לא הבנתי איך כל העובדות שלה כאלה כוסיות אבל אז יצאנו לסיור מודרך בין חדרי הסטודיו והתברר לי שהעובדות הכוסיות הן בעצם דוגמניות שהתחזו לעובדות המקום וכך גם דיגמנו את הקולקצייה באלגנטיות קרירה וגם נשארו נאמנות למצע ודווקא שיחקו אותה בגילום התפקיד. אני בדרך כלל לא נוטה להתעלף מדוגמניות בתצוגות אבל הן נראו פשוט מהמם, מאופרות מדהים בצבעי מ.א.ק, מחומשות בפריזורות הורסות מאת אבי מלכה ועטויות בסטיילינג מדויק ומעלף שרקחה מזל חסון:




לדגמן אפשר גם בישיבה.


תופרת אני ו(לא) תופרת.

sexy sweatshop

קולבית בינות קולבים.

דקל מסבירה

הקטלוג, גם הוא סובב סביב קונספט הדיי ג'וב, אבל שלא כמו בג'אמפ שהלכו על בטוח ולא זזו מטר מהמובן מאליו, אצל דקל הושקעה מחשבה בדימויים, ארט נאה ואסתטיקה משובחת:

מימין: דקל בארט מושקע, משמאל: ג'אמפ משקיעים במינימום. ולא, זה אפילו לא 'מינימליסטי'.

מימין: דקל משקיעה באסתטיקה, משמאל: ג'אמפ מסתפקים בציוד משרדי

מימין: דקל נותנת בדימויים, משמאל: ג'אמפ נותנים ב obvious

טווח מחירים:
טווח המחירים:
מכנסיים: 250-650 ₪ 
חצאיות: 395-960 ₪
שמלות: 585-730 ₪
חולצות/טוניקות: 210-630 ₪
ז'קטים ועליוניות:  330-750 ₪
סריגים: 310-450 ₪
שמלות ערב: 820-2,200 ₪
שמלות כלה (וואלה? לא ידעתי): 1,900-2,600 ₪
אם עוד לא הצטרפתן לדף הפייסבוק של דקל, תנו קפיצה הוא מאוד חי ועל פי הנתונים היבשים, הוא גם מאוד מוצלח.
ולסיום, גרדרובתי לבוקר זה:
פפיון: בגיר
שרשרת: ממכירת חצר של יד שניה
משקפייש: (חיקוי של) רייבאן מבנגקוק
ז'קט (שאני חורשת עליו בימים האחרונים): יפן
טופ: דלתא או פיקס, לא זוכרת
חצאית: קסטרו
עקבוני דורותי: גזית
אין לי באמת חזה גדול, אני סתם מותחת אותו בתמונה.

צ'או, בלות.


6 תגובות :

  1. מודה שאין לי שום דבר בעד או נגד הגב' דקל ולא בעד או נגד ג'אמפ, אבל תמונות ההשוואה גרמו לי לחוש שאילו רק הפרזנטוריות של ג'אמפ לא היו שתי כונפות מקשישות (סליחה מראש משתיהן אבל הן נראות מבוגרות וזוועה בכל התמונות) ואחוז האפור ברקע היה פחות מ-80%, הציוד המשרדי היה מספיק לי בהחלט.

    השבמחק
  2. בסיגל דקל ממש משקיעים בתדמית של המותג לאחרונה, אני חושבת שזה מהלך נבון.
    חוץ מזה, מי ידע שסיגל עצמה נראית כל כך טוב?
    את לבושה ממש יפה לטעמי וההערה האחרונה שלך הרגה אותי D:

    השבמחק
  3. נעלולה - אני משערת שזה עניין אינדיבידואלי ולמזלם של ג'אמפ אין הרבה פולניות פרסום כעוסות כמוני בסביבה.

    לובה - שמחה שלפחות הרגתי אותך ברכות :)

    השבמחק
  4. הי מירב
    הסטיילינג עוצר נשימה
    הכי of topic,
    אחרי שראיתי את החצאית הזאת אצלך בבלוג מזמן רצתי לקסטרו לקומה השנייה למדוד אותה והיא נראתה עלי חצאית של french maid קצרה קצרה, אוף אוף אוף והנה היא עוד פעם.
    הבלוג שלך נפלא וישיהי סופש מקסים

    השבמחק
  5. רונה זה אומר שאת גבוהה! כיף לך!

    שיהיה סופ"ש דבש דבש.

    השבמחק
  6. כל הכבוד לג'אמפ על הניסיון ל"מיתוג מחדש" למרות שלא נראה לי שזה היה נסיון מוצלח כל כך.
    גם סיגל דקל מראה בקמפיין הזה תדמית/לקוחה קצת אחרת ממה שהיה מוכר עד עכשיו. אצלה דווקא כן רואים שינוי אמיתי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...