יום שלישי, דצמבר 28, 2010

מה כבר עברה שנה??


אתמול היה לבלוג יום הולדת שנה.
בהיותי אדם סטלן מטיבעו והזוי מבטן, שכחתי מזה לגמרי וממש ממש במקרה, חזרתי אתמול לפוסט הראשון כדי לבדוק מתי הוא נולד.
ומה רבה היתה הפתעתי!

אז בלוג, שיהיה לך הרבה מזל טוב, אתה עושה לי נחת, מביא אותי למקומות שלא חשבתי שאהיה בהם ומכיר לי אנשים חדשים ונפלאים שאני שמחה שיצא לי להכיר.

ולסיום מיליון תודה לכם, הקוראים, שמגיעים, מגיבים (או לא - וזה ממש סבבה) ומניעים לי את הגלגלים!
ובהזדמנות חגיגית זו אנצל את הבמה כדי למזל"ט גם את אחותי ליאת שחוגגת היום 39
(וגם מחביאה לי אחיינית חדשה בבטן)
For many more
שלכם, הגיברת

6 תגובות :

  1. המון מזל טוב!
    שנה לבלוג זה חשוב יותר משנה לנו. אצל הבלוג זה הישג ואצלנו זה ביאוס.

    השבמחק
  2. מירב-מזל טוב כפול! יום הולדת לאחות זה נהדר, וכמובן לבלוג-נפלא! איחולים רבים שתמשיכי לרענן אותנו,הקוראים, ושהכיף ימשיך!

    השבמחק
  3. המון מזל טוב
    אחד הבלוגים השווים והמצחיקים :)

    ולשכוח ימי הולדת זה הכי מגניב, אף פעם לא מאוחר מידי לחגוג..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...