יום שלישי, פברואר 01, 2011

אוברזונית

בפעם הלא ראשונה בכלל, יצא לי לבקר בחנות של האוברזונים כדי לבדוק מה נשתנה בצד של קארן, הג'וניורית המוכשרת שתמיד מרשימה אותי מחדש. גם הפעם, לא מפתיע, מאוד מאוד אהבתי מה שראיתי. אוברזון מצליחה לדחוס הוד והדר לתוך בגדי קז'ואל שאפשר להגיד עליהם שהם שמרנים, אבל אם תשאלו אותי הם טרה-שיק מאופק, אבל מפוצץ באופי. אין פריט שאוברזון לא מוסיפה לו טאץ' ייחודי כולל השמלה הקטנה הקלאסית שהופכה תחת ידיה לאייטם בלתי בנאלי וטיימלס למשעי בשלל ורסיות.

התמונות שקיבלתי מהיח"צ לא סיפקו את רצוני לראות שוב את הדגמים הממש שווים כך שאין לכן אין ברירה אלא ללכת לחזות בעצמכן. אזהרה לכיס העמל: לא זול!

הערה קטנה על הקטלוג - אני לא יודעת מי אחראי על מלאכת הסטיילינג אבל אחרי שרואים את הבגדים במציאות, מבינים כי הקטלוג לא מתקרב ללהציג אותם כראוי - לא בשילוב הפריטים, לא בסיגנון האקססוריז ובטח שלא בבחירת השיער והאיפור. ממש חבל.

ראו:

חולצת נוצות שהייתי שמחה לחמוס (לו היו לי 1250 ש"ח מיותרים)

מעיל עור ניודיסטי. 1300 ש"ח

שנינו ביחד, אך עדיף שנהיה לחוד. (חצאית: 950 ש"ח)

גרסת הפאודר. 1750 ש"ח

וגרסת הבלאק
חצאית אורסת. 950 ש"ח

סופיסטי קרדיגן. 1650 ש"ח

אפס השראה.

שחורה, קטנה, נצחית (ויקרה). 2750 ש"ח

KO, גורדון 36 תל אביב

בקרוב - סיקור של כל פרזנטציות הקיץ!
צ'או, בלות.

4 תגובות :

  1. אעעעעעאאאעעע איזה מחירים! מה שכן, החולצה הראשונה והחצאית אכן הורסות

    השבמחק
  2. החולצת נוצות ממש מיוחדת והקרדיגן המרוכסן והמשובץ נוטף שיק (ובכלל לא נראה כמו קרדיגן לדעתי.. הוא הרבה יותר מדי קשוח בשביל זה)
    הפריט האוברזוני היחידי שהיה באמתחתי אי פעם היה בגד ים שהתהדרתי בו בשנות ביה"ס היסודי(!) - הוא היה שלם, ורוד, עם חתך מיוחד בצד וכפתורי עץ. משהו מדהים. עד היום מוזר לי שגדעון אוברזון עיצב גם בגדי ים לילדות.

    השבמחק
  3. סטנדינג - הזהרתי מראש.. :)

    מרג' - נוטף שיק זו הגדרה מצוינת למה שאוברזון עושה. גם לי היה בגד ים של גדעון ביסודי!! רק ששלי היה שחור... תמיד הייתי בחורה קלאסה :)

    השבמחק
  4. אז גם לי היה בגד ים של אוברזון, אבל לבן........וכל הזמן דאגתי שלא יראו כלום! וכן הבגדים נוטפים שיק,ודורשים מימון מיוחד! אין לי!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...