יום חמישי, פברואר 24, 2011

עונת הפרזנטציות - נייקי

לא שיש לי עניין גדול בביגוד ספורטיבי, אבל כשנייקי מציגה קולקציית קיץ דווקא מעניין אותי לראות.
לראשונה, שיחררו בנייקי קולקציית אופנה לנשים בהשראת ספורטי האקסטרים תחת השם 6.0 מתוך המסקנה הגורפת כי נשות האקסטרים רוצות להיות גם פעילות וגם אופנתיות. בנוסף, הונפקה קולקציית ה- V SERIES , סדרה של נעלי ריצה לגברים ונשים.
אז מה בתפריט? בעיקר נוחות, COOLNESS ועיצובים שהכושר יאה להם - אבל לא רק.






מושלמות לא?

שאפו על ההגשה. סדרת ה PRINT BACK המשלבת בתוכה גזרי מגזינים ממוחזרים:






גוון שקשה לי לא להריר עליו.


יאללה, יצאתי לריצה (לקיוסק לקנות סיגריות)
צ'או, בלות.


5 תגובות :

  1. בוקר טוב מירב. הקולקציה יפה, וכמעט משכנעת לקנות נעליים חדשות.האחרונות של נייקי שרציתי היו מזהב...אבל למטרה שרציתי-טיולים זה היה יותר מדי....אז אולי עכשיו אכנס שוב!

    השבמחק
  2. מי אמר שבלינג בלינג לא הולך עם טיולים?

    השבמחק
  3. ואוו איזה מהמם הכל!
    איך זה עושה חשק ללכת לקנות נעליים חח

    השבמחק
  4. אהבתי מאוד את בגדי הבייסיק דווקא- הג'ינס עם השרוך והשמלה השחורה.
    על נעלי הספורט אני אפילו לא מסתכלת- כי בכל מקרה אין במידה שלי. שהיא לא מידה כזאת מוגזמת, 41 ב"נעלי נשים" (סטנדרטית לחלוטין ואין לי שום בעיה לקנות נעליים) ו-42 בנעלי ספורט. ואין- לא בנייקי, לא באדידס ולא אצל שאר החברים שלהם. ז"א יש- אבל לא בארץ. חבל...

    השבמחק
  5. ליאן - לגמרי.

    סנדי - באמת מעניין מה שאת אומרת. עניין של קניינים שלא חשים את השוק של עצמם. חבל.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...