יום רביעי, יוני 22, 2011

גיברת אנד דה סיטי - חלק ב'

ובכן, המשך מעלליי בביתן 1 בגני התערוכה החל הבוקר, כאשר מיהרתי אל מסיבת העיתונאים עם טריני וסוזנה בביוטי סיטי. איכשהו יצא לי לשבת בשורה הראשונה, כך שלא הצלחתי להתיק את מבטי מהגירלפרדנס שלי (שאגב לא ממש מודעות לקיומי, אבל זה בסדר). טריני וסוזנה עבורי זה בערך כמו האירוויזיון: אני יכולה להזדעדע, להעביר ביקורת, לא להסכים - אבל אני לא מחמיצה אף הופעה. אני פשוט מתה עליהן.



לאחר המפגש הקצר, נלקחנו לסיור בדוכני הסיטי, אך מכיוון שאמש כבר עברתי על כולם והפרעת הקשב שלי מאלצת אותי לא להיות מסוגלת להקשיב המון זמן כשיש רעש מסביב, הלכנו אני ופלורה להסתובב עצמאית ולתור ספציפית אחר מוצרים שפתאום נזכרנו שחסרים לנו. השלל שלי: אייליינר, שפתון אדום וסט של ריסים מלאכותיים. יפה לי.

בתום הסיור יצאנו לעשות תמונות שטיח אדום לאור יום:

פלורה לובשת: שמלה של רנואר וליפסטיק שמאוד מתאים לה


אני לובשת:
חולצה: בנגקוק
שרשרת: בנגקוק (היום העירו לי שאני כבר לוחשת כשאני עונה "מבנגקוק")
חצאית: ANNA K
תיק: HM (ישן)
עקבים: יד שניה, 'לה בוטיק אידאל'

לסיום, פונקו מוזמנות הבוקר בטרולי המכיל מבחר ממגדני הטיפוח והגרנולות של 'לייף' (מותג הטיפוח של סופרפארם) וכששבתי הביתה נראיתי כמו דיילת בחברת תעופה מזרח אסייתית:

תה? קפה? אקססורי?

פרקת לבד?

ואז, כשיצאתי לאכול צהריים ושבתי לביתי, חיכתה לי על ידית הפלדלת הפתעה חביבה - הגופיות של ANNA K ו'דאב' שהזכרתי בפוסט הקודם ומכיוון שכה חיבבתי אותן (ובמקרה לבשתי היום חצאית של אנה K), ארגנתי סט צילומים עצמי באיכות מחפירה. מה עושים? פוטושופ כמובן:
והנה מישהי שהואילה לדגמן אותן יותר טוב ממני:
למעוניינות - הגופיות ימכרו במתחם של DOVE בביוטי סיטי במחיר מיוחד לרוכשות דאודורנט של דאב שכן הקונצפט הוא: "תרגישי חופשיה ללבוש גופיה". נייס.

את היממה המטופחת הזו אסכם וראשית אגיד תודה למי שהזמין ופינק אותי, ובאשר לביוטי סיטי - בגדול, זה כמו סופרפארם ענק השרוי בתפאורה מחמיאה, המחירים הם 'ברגיל' שזה כולל גם הרבה מבצעים והנחות שוות שיש תדיר בסופרפארם עצמו ויש כמובן הרצאות מעניינות עליהן אפשר להתעדכן באתר.

קחו חברה, בת, אחות, או את מי שהכי כיף לכן איתו, נסחו תקציב מוגבל (כי ככה לא חוזרים הביתה עם חורים בכיסים) ותשתדלו להגיע בשעות הבוקר. אני משערת שבערב יהיה עמוס בהרבה, מה שאומר שאפילו ווינדואו שופינג יהיה קשה לעשות.

אני נהניתי.
רוצו לטפח,
וצ'או, בלות.





2 תגובות :

  1. נראה לי שכשיש מסיבת עיתונאים, הזמנות, מפגש עם טריני וסוזנה זה נורא כיף. אני הייתי בהתנדבות לגמרי לפני שנתיים, היה משעמם נורא, תור ארוך כשרוך,מליון ילדות, והחלטתי לוותר על המפגשים הבאים...

    השבמחק
  2. זו בדיוק הסיבה שהמלצתי להגיע בבוקר, אבל כמובן איני הפרסומאית של האירוע ולכן ההחלטה שלך לגמרי מתקבלת על הדעת.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...