יום שישי, נובמבר 11, 2011

ערב גאלה

נכון שהבטחתי בפוסט הקודם שאספר היכן הייתי ומה ראיתי? ובכן, שוב אני מוכיחה כי אינני אגואיסטה שאינה מקיימת הבטחות.
ולענייננו:
כל אישה נדיבת מימדים מכירה את רגע האימה שחוזר על עצמו כמה פעמים בשנה - היא מוזמנת לאירוע שיש ללבוש לכבודו גרדרובה מהודרת והיא פשוט לא יודעת היכן תמצא אותה או גרוע מכך, איך היא תראה בה, לאור ההיצע הדל שקיים כאן בכנען.


מי שמכירה את העניין מקרוב היא הסטייליסטית גאלה רחמילביץ',  אישה ברוכת היקפים בעצמה, אשר החליטה שאם בשטח לא יימצא פתרון ראוי - היא תיצור אחד בעצמה, מה שהוביל אותה לפתיחת הסטודיו האינטימי שלה להלבשת ערב במידות גדולות (46 ומעלה) הנושא את השם SAY - ראשי התיבות של Seriously? allow yourself והשם כבר אומר הכל. האוסף מורכב משמלות ONE PIECE שרחמילביץ' אספה במסעותיה סביב העולם בשלוש השנים האחרונות. מסתבר שהעולם הגדול אינו קטנוני בכל הנוגע לשמלות ערב עם קצת יותר בד.

"התחושה העיקרית שמלווה כל אישה גדולה כשהיא נכנסת לחנות מידות גדולות היא תחושת הרמת הגבה- seriously?!  "מסבירה רחמילביץ' "התחושה השנייה היא התחושה שלאישה שמנה אסור להרשות לעצמה להתלבש בסטייל ולפי צו האופנה. רציתי להתעמת בשתי התחושות העיקריות האלו  ולהוכיח לכולם שכן, גם לנשים שמנות מותר!"


את התמונות המדהימות צילם זיו שדה.פרזנטורית/סטייליסטית/מאפרת: גאלה 

ולאחר צפייה באוסף של גאלה אני יכולה להוסיף  - מותר ואף רצוי. השמלות מהממות ביופיין, עשויות מבדים איכותיים, מעוצבות בגזרות מחמיאות וכוללות מבחר של שמלות ערב במגוון רחב של גזרות וצבעים- שמלות טוטו, שמלות שיפון, שמלות קלאסיות, מקסי, צמר ועוד. פלטת הצבעים רחבה ונעה בין שחור, אדום וורוד פוקסיה. אפילו שמלות כלה יש שם - אבל לא רק: גאלה מקיפה את הלקוחות שלה במבחר אקססוריז שהולם את מידתן - חגורות גדולות שמאוד קשה למצוא בחנויות אקססוריז, טבעות, גרביונים ותיקי ערב להשלמת הגלאם. ואם נורא תרצו, תקבלו בסטודיו גם איפור מקצועי. מידי גאלה כמובן.




"רציתי להעניק לאותן נשים שאולי מעולם לא העיזו ללבוש שמלת ערב, את הקומפלקס המושלם שיתאים במיוחד עבורן. כל לקוחה שמגיעה מקבלת קודם כל ייעוץ סטיילינג אישי והתאמה אישית לפי מבנה גופה ואופיה. לאחר מכן בעזרת קצת סומק ונגיעה של אודם אנחנו מרכיבות טוטאל לוק מנצח לערב החגיגי". כך, במקור.

חלק מהשמלות מוצעות למכירה בטווח מחירים של 1200-3100 ₪ וחלקן להשכרה במחיר של 350-700 ₪ ל- 24 שעות (3500 לשמלות כלה), וגם את האקססוריז ותיקי הערב ניתן להשכיר. 

פינות חמד בסטודיו

גאלה ויעל קלבה רגב מוכיחות שלנשים גדולות יש SAY

גם מה שגאלה לובשת נכלל באוסף. אני התעלפתי ודי קינאתי.

מתאים לה.

סטודיו SAY, כפר סבא, בתאום מראש בלבד 054-7996279
הפייג' בפייסבוק: כאן


שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות



3 תגובות :

  1. שמלות יפות, קצת גורמות לתחושה בובתית, אהבתי, מדדתי לאחרונה שמלות כלה בירושלים למידות גדולות, האופנה בהחלט השתנתה.

    השבמחק
  2. לא להאמין שמישהי תלבש את השמלות האלו - אולי לפורים.מצאתי שמלות דומות ב EBAY... הייתכן???

    השבמחק
  3. השמלות מדהימות, מחמיאות ומפתיעות באיכות שלהן. אולי מצאת משהו דומה באיביי, כמו כל דבר שאפשר למצוא דומה באיביי אבל לא בטוח שבאותה איכות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...