יום שלישי, יולי 03, 2012

זוהר בקסטרו

אני לא יודעת אם אי פעם סיפרתי, אבל אני רועה בשדות האופנה הישראלית כבר כמה וכמה שנים. הבלוג החמודג' הזה קיים כשנתיים וחצי, אבל לפני שפתחתי אותו, כתבתי באופן קבוע את מדור 'בגזרה' במגזין 'את', שדיווח על חדשות מאחורי הקלעים של האופנה הכנענית. כבר אז, כשהתוודעתי לאינסייד של מותגי האופנה, נכחתי כי הבולט, המתקדם והמתחדש שביניהם הוא קסטרו, שלא מפסיק להשקיע בתדמית המותג ולחשוב איך לחדש ולעשות מעניין. 


הפעם, שילבו בקסטרו זרועות עם יונתן זוהר, מעצב עולה ומבטיח, בוגר שנקר שעבד עבור בתי אופנה מובילים בעולם כגון DVF בניו יורק וג'ון גליאנו בפריז, וכעת עיצב עבור ועם קסטרו קולקציית קפסולה אקסלוסיבית ובעיני - מקסימה ביותר.


הקולקציה מכילה 14 דגמים מבדים כטנסל וג'רזי שפותחו ע"י זוהר במעבדות קסטרו, רובם נוחים למיקס אנד מאץ' והיא שואבת את השראתה מבגדי הים של שנות הארבעים, טקסטיל אפריקאי ופופ ארט. נשמע בלגנאז', אך בפועל - פצצאז'.
הערה אחת - בעודי סוקרת את הדגמים ובו בזמן מנסה לצנן את את נקבוביותיי אשר הגיעו הישר מדיזינגוף הלוהט, התקשיתי לחבר בין כמה מהדגמים לגובה אחוזי הלחות בחוץ - לחלקם שרוול ארוך מדי לעונה זו, הגוונים שלהם נוגים יחסית לעונה והבדים נדמו לי מעט כבדים. שורה תחתונה? בעיני הקולקצייה יותר סתווית משרבית. הביטו והחליטו:


ONLINE - שמלה נהדרת

IN LIFE - והנה השמלה על גיברת נחמדת שהואילה להצטלם. עדיין נהדרת.

שמלת עננים. פעם, כשלמדתי תקשורת חזותית ב'אסכולה', המרצה שלי אמר שמי שלא יודע מה לשים ברקע - שם עננים. אני עדיין מנסה להבין מה רע בזה.



קולקציית הקפסולה תימכר בחנויות הדגל קסטרו תל אביב ורמת אביב, במהדורה מוגבלת החל מה 1.7. שווה קפיצה.

טווחי מחירים: 199 ₪ - 599 ₪ 

התחדשו, התלבשו
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...