יום שני, יולי 23, 2012

ONLINE IN LIFE - H&M



אז נכון שלא כתבתי פוסט מזה שבוע (סורי, היתה ראבוטה למכביר) אך זו בדיוק הסיבה לפנק אתכן כעת בעוד מדור מהפנט של ONLINE IN LIFE, שגאה לארח את פלורה צפובסקי, כתבת הטיפוחיישן של XNET ובעלת הבלוג CLOTHES ON TREES שאי שם לפני שנים, היתה עיתונאית האופנה הראשונה שהכרתי כשרק התחלתי לכתוב על אופנה ב'את' ומאז הפכה לחברה קבועה בברנז'ה האישית שלי. איי לאב יו פלורית.
גם הפעם, הפריט המתארח לא נרכש אונליין אלא בחנות, אבל המדור הינו סובלני ולכן מקבל אליו בשמחה גם פריטים שהופיעו ברשת אך נקנו IN LIFE.


מה נרכש? שמלה של Water for H&M
מאין? H&M
רשמייך? "שמלה שהיא חלום שהתגשם - כאילו H&M קראו את מחשבותיי. כל הקולקציה של המותג ל - Water נראית מעולה, אבל השמלה הזו עולה על כולם. ההדפס צעקני במידה וקיצי במיוחד, בדיוק כמו שאני אוהבת, הגזרה - סקסית ומפתיעה במורכבותה, הבד קליל ולא מעיק על הפיגורה וההרגשה הכללית - טרופיקנה במרכז תל אביב! אני מאוהבת".


הקראש החדש של פלורה
 פלורה. יש מצב שגם השמלה מאוהבת.


בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf@gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

שיהיה יום צונן
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...