יום שני, אוגוסט 13, 2012

סקופ - יש לי עקבים חדשים!

טוב נו, לא ממש סקופ, אבל תודו שזו אחלה כותרת. זמון הוזמנתי לחזות ולחוות את הקולקצייה החדשה שזה עתה נחתה על מדפי רשת ההנעלה SCOOP, שהקונצפט שלה הינו ליין נעליים שמתאים לימים לחים אלה, אך יהלום גם את ימי הסתיו אשר יגיעו בסופו של דבר ודי בקרוב, עד כמה שכרגע זה נשמע מופרך.

הוטל עלי להסתובב בסניף אלנבי של הרשת ולבחור לי זוג עקבונים או שטוחונים. לקחתי את עצמי לשיחה בצד - האם אני באמת צריכה עוד זוג עקבים? האם לא הגיע הזמן להדס קצת על שטוח ולא רק בסיבובים עם הכלבה בצ'כונה?

"צ'מעי", אמרתי לעצמי בטון משכנע, "נכון שיש פה שטוחוניות ממש חביבות אבל בעת הקיץ אינך מסוגלת לנעול נעליים סגורות שאין בהן איוורור לאצבעות, את לא מתה על נעליים שטוחות עם פתח קדמי וכפכפים יש לך מספיק". מה נותר? עקבים כמובן! שוכנעתי בקלות ויצאתי לתור אחרי חבריי החדשים. התנאי היחיד שהצבתי לעצמי הוא - לא עוד נעליים ורודות, אלא ביסוס הבייסיק עם סנדלים שחורים שאין לי, כי אני תמיד בוחרת את הדגם הכי ורוד בחנות. אז די. ממה שחוו עיני, הסגנון של נעלי SCOOP, בעיקר בתחום העקבים הוא סמי-פרחי אבל כזה שגם פשניסטות ועלמות בעלות סנוביזם אופנתי ישתכנעו לנעול ולשמחתי מצאתי גבהים שונים של עקבים כך ש - there is something for everyone.

הבחירה היתה לא קלה:


















וידוי קטן - לקחתי חלק מהתמונות מדף הפייסבוק של SCOOP אז אני לא בטוחה מי מהזוגות הנ"ל שייך לקולקציה החדשה. בכל מקרה, הן נמצאות בסניפים.

אך לבסוף נפלה ההכרעה:
סנדלי עקב-מאוד-גבוה אך עבה ויציב

חשתי לתפוס פוטו אופ עם שחר רבן הסטייליסט החמוד

קצת פינוקים למשטיחות הלכת:





ולמה לא לאנוס פוסט זה לציון מלבושיי?


מטפחת: לא זוכרת, באמא'שלי
חולצה: מבנגקוק
ג'ינסים: HONEY B של ענבל מימרן
עקבים ורודים: B UNIQUE

אני עדיין לא יכולה לספר אם העקבים החדשים שלי נוחים במידה (הם לא אמורים להיות אבל כשהם כן זו תמיד הפתעה טובה) אבל נראה לי שלמרות שהם בגובה מופרז, ההגבהה מתחת לכרית כף הרגל שומרת על היציבות.

טווח מחירים של הקולקציה החדשה (גם מחירי הקולקצייה הקיימת נוחים ביותר ויש מבצעים שווים):
נעלי עקב: 99.9-149.9 ₪
נעלי בובה: 49.9-79.9 ₪
נעלי סירה: 79.9- 49.9 ₪ 
להשיג בסניפי רשת SCOOP. רשימת סניפים באתר הבית

נעלו, הדסו, צלמו ושלחו אלי למדור ONLINE IN LIFE
שיהיה יום צונן ככל האפשר,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...