יום ראשון, ספטמבר 30, 2012

או לה לה - מייקאפ טוש אקלה!

הוא גרם להתמכרות המונית של נשים ברחבי העולם, מאפרים מקצועיים אינם חשים שלמים בלעדיו, הוא נחשב לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בכל העולם ומיטב סלבריקיות הוליווד נושאות אותו בקלאץ' -  ויש עליו חותמת גלאם שכתוב עליה 'איב סאן-לורן'. 'טוש אקלה' מכירות? הוא לא בדיוק 'טוש' אם כי יש לו צורה דומה ותפקידו להעניק 'ויש' של גלאם ואור וגם לטשטש ולהעניק כסות אחידה, אם כי חשוב לציין שטוש אקלה (TOUCHE ÉCLAT, או בתרגום סימולטני מצורפתית: 'המפתח לזוהר') אינו קונסילר וכמה קטן, ככה נחשק ומתעופף בכמויות מסחריות מעמדות המכירה אל תיקי האיפור של ליידיז סביב העולם.

ובכן, באיב סאן לורן מחלקת ויסאז', לא נחים על זרי הזוהר ועל כן הוזמנתי לסור אל 'וילה דלאל' בנווה צדק בכדי לפגוש את פרד לטייר, אמן איפור בינלאומי (אך מאוד צרפתי) מבית YSL אשר חשף בפני ובפני חברותיי לבילגוגיה את הבשורה החדשה לסתיו זה: LE TEINT TOUCHE ÉCLAT ('המפתח לזוהר עור הפנים') - אותו דבר כמו טוש אקלה, רק במייקאפ. הוריי!



המייקאפ, המבוסס על עקרונות הפעולה של טוש אקלה, מגיע ב-16 גוונים (כולל גוונים לכהות עור)


מתוך הקומוניקט:
בפעם הראשונה עם מייק אפ לה טה טוש אקלה, מעניק איב סאן לורן את הפתרון, כשהוא מחליף את האבקה במרכיב ג'ל רך ושקוף - soft focus gel. השתקפות האור איננה נחסמת על ידי מרכיבים אוטמים וכך, הג'ל מפיץ את האור בצורה אחידה וחופשית על פני העור ומותיר אותו טבעי וזוהר. הג'ל מסייע בטשטוש הפגמים מבלי ליצור תחושה של מסכה.

בנוסף, ייחודי למייק אפ לה טה טוש אקלה - במקום חלקיקים של אם הפנינה הנמצאים בשימוש במייק-אפים,  בחר איב סאן לורן בתמצית תחליבית קלילה הכוללת פיגמנטים מוזהבים המתחברים למעטה דק וגמיש, ומונחים זה לצד זה כמו מראות אינסופיות. על העור, שכבה זו יוצרת מעטה עדין של אור זהוב קורן, המחזיר את האור להארה, להבהרת אזורים מוצללים ולהדגשת תווי הפנים, כך מגיעה העוצמה הפוטנציאלית של האור למקסימום.   

מתוך הפרזנטציה ששרתה בניחוח של חו"ל (אם היה ניחוח כזה בבקבוק, הייתי הראשונה להתבשם):

פרד לטייר שופע השארם הצרפתי וכישורי האיפור הבינלאומיים
עם שפנפנת הניסוי, מיכל מ'מטריושקה'
שמחתי לראות שפרד הניח את המייקאפ באמצעות אצבעות ידיו. גם אני מתאפרת ככה כבר שנים ועד שראיתי את פרד בעבודה תמדי תהיתי 'ספוגית או אצבעות?'. פתר לי.
ועל הדרך, הדגמה בלייב של קולקציית האיפור הסתווית של איב סאן לורן CONTEMPORARY AMAZON ('אמזונה עכשווית'). אם לא תשבו בחושך, אספר עליה בהמשך.
או לה לה!
התאמת הגוון בעיצומה
המאפרת שהוצמדה לי, אמזונה עכשווית בעצמה. היא נראתה לי כמו מלכת שבא והיו לה אצבעות רכות כרגלי חתול

איך יצא? חכו חכו.

בתכלעס? או מיי וואו! ליידיז, מדובר בלא פחות ממייקאפ של נסיכות/כוכביות הוליווד. המרקם שלו דקיק וענוג, יש לו כיסוי מצוין ויכולת לאחד את גוון הפנים לכדי מרקם אחיד והוא צופן בתוכו שעות של גלאם. כבונוס, יש לו גם ניחוח עדין של צמחים רעננים. פ-ר-פ-ק-ט-ו. 

ואיך יצא באמת? בפוסט הבא אפרט על קולקציית הסתיו של YSL ואצ'פר אתכן בשלל תמונות המדגימות את מוצרי הקולקצייה על פרצופה של דוגמנית  הבית (אני, כלומר).

כמה עולה? 275 ₪ ל-30 מ"ל (שזה המון מייקאפ להמון זמן)
היכן לחמוד? בנקודות המכירה של איב סאן לורן ברשתות סופר-פארם, משביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ.

שיהיה טרה בון,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...