יום שישי, נובמבר 30, 2012

קוויקי קוסמטיש - סדרת U Lactin של ד"ר פישר

קרם ידיים, קרם רגליים וג'ל לרגליים מסדרת סדרת U Lactin של ד"ר פישר לטיפול בעור יבש  



דבר הקומוניקט:  
"בתכשירי יו-לקטין מרכיבים פעילים מיוחדים, הפועלים באופן סינרגטי לשיפור רמת הלחות בעור. בעיקרם  UREA: בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך את העור ומקל על גירויים הנגרמים מעור יבש וחומצה לאקטית (Lactic Acid), היעילה במיוחד כמרכיב להוספת לחות, מסייעת בשמירה על עור גמיש ופעילה קרטוליטית הגורמת לנשירה טובה יותר של תאי העור המתים". 

בתכלעס: 

ג'ל פילינג לכף הרגל+קרם פורטה טיפולי לכף הרגל
59.99 ₪ ל-150 מ"ל

79.99 ₪ ל-90 גר'


נ-ה-ד-ר. הג'ל נעים למריחה, יש לו ניחוח נפלא ובשיתוף עם קרם הפורטה הטיפולי שמומלץ למרוח מיד לאחר השימוש בג'ל - ההשפעה ניכרת, כף הרגל מתרככת ומתעדנת וסדקי הקיץ מתחילים להעלם בהדרגה. 

קרם ידיים טיפולי
49.99 ₪ ל-100 גר'

קרם ידיים מצוין - הוא נספג במהירות על, כזה שכדאי להחזיק על שולחן העבודה כי אפשר למרוח אותו וחיש מהר לשוב ולהקליד.  עוד סיבה להתחתן - בשונה מהרבה קרמי ידיים אחרים, הוא אינו 'ממכר' את עור כפות הידיים, מה שגורם להן להתייבש עוד יותר ולאחר כמה שעות ולהרגיש יבשות מתמיד.

איפה:
 רשתות הפארם, קופות החולים ובתי המרקחת הפרטיים.

פרטים נוספים:
מוצרים נוספים בסדרה - קרם טיפולי, קרם פורטה טיפולי 10%, 30% ו-50%, קרם פנים טיפולי ,בעל מקדם הגנה SPF1 קרם גוף טיפולי, אל סבון טיפולי, שמפו טיפולי ליובש ומניעת קשקשים, שמן רחצה פורטה טיפולי, קרם כף רגל טיפולי, ג'ל פילינג טיפולי לכף רגל, שפתון טיפולי SPF30 וקרם ידיים טיפולי במשאבה. במהלך דצמבר תוכלו להינות ממבצע 1+1, על כלל תכשירי הסדרה.


ציון (לכל מוצרי הסדרה הנ"ל): 
9.5

לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...