יום שני, פברואר 18, 2013

BOXING NIGHT

אני אוהבת קופסאות. כאלה שעשויות מפח או מקרטון, שיש להן מכסה תואם והן עושות שמח אפילו כשהן ריקות, כי קופסאות יפות תמיד מזמינות לשים משהו בתוכן וכי אני תמיד אמצא משהו לשים בתוכן (שפתונים, צלליות, מטפחות, לקים, יו ניים איט) אך הכיפיות ביותר, הן ללא ספק הקופסאות שמגיעות עם תכולה מפנקת (ע"ע גלוסיבוקס בימיה הראשונים). ולכן, כאשר הוזמנתי להתחדש בקופסת ההפתעות החדשה SURPRISE BOX של משרד יחסי הציבור SCOUTING אשר מחולקת לסלבריטאים ולמובילי דיעה בלבד, אמרתי 'דה'. האם אני סלב?? לא. אבל טוב לדעת שמישהו אשכרה חושב שאני מובילת דיעה. ובכן, כמו בכל פעם שמתאפשר לי לא להגיע בגפי לאירוע קוקטיילי, אספתי את יפית, AKA ה- BFF, ובטקסי בתעריף לילה, קפצנו למועדון '8' ברחוב אילת (8) לבחון הכקופסתה.

קופסת הבכורה - ספיישל יום האהבה

והרי התיעוד המרשיע, אבל קודם כל מלבושים:
מחרוזת: GOLF
מעיל: מהרשת האירופית ORSAY (נקנה בגרמניה) 
אוברול קטיפה: מירב לוי והוא לא שלי :( גם לא החגורה.
גרביונים: מגרמניה
קלאץ': ניין ווסט
הליפסטיק אגב, נמכר כעת ב-15 ש"ח במסגרת RED LIPSTICK DAY בסניפי המשביר לצרכן שהכנסותיו קודש למלחמה בסרטן.
כמובילת דעת, הפוזה מחייבת.
 סטייליסט צמוד. אלעד זר, שהוא גם בלוגר טרי.
  הנה סלב שאני מעריכה את פועלו. סקאזי, אווה וחצי יפית.
הקונדומט של דורקס שבתוכו (וזו האמת לאמיתה) ישב איש וחילק מתנות קטנות מדורקס עם בולבולי-מיניאטורה, מהסוג שמארגנות מסיבות רווקות מאוד אוהבות לקשט איתם את שולחן האוכל ולעטר הינומות.
כקשישה, אני מצביעה על לחיץ ה'פרקטי'.
היה כה צפוף ולא הרשו לנו לעשן, אז יצאנו החוצה וגם הלווינו ציגרטה לפלוני אלמוני אשר גמל לנו בכניסה למתחם ה-VIP שהיה בעצם מפלס גבוה קצת יותר ולא פחות צפוף וגם שם הסתובב איש-גורילה שדרש שנכבה את מקלות העישון שלנו (אבל ראיתי את אווה של סקאזי מעשנת גם! טוב, היא סלב) אז שהינו שעה אופנתית, אמרנו תודה בנימוס רב, אספנו את קופסתנו ועלינו על הכרכרה לכיוון בית פלוס פיצה בלי עקבים.

ומה בקופסא?


נייחמד מואוד מואוד! את קרם ה-BB של סבולקלם אני מכירה ומעריכה, חלאבין היא חברה עם מוצרים טובים וטבעיים, תחתוני התחרה של ג'ק קובה שובבנים ונראים אלסטיים ונוחים ומאוד שמחתי להתנסות בשמן המרוקאי שאיכשהו עוד לא יצא לי לנסות ואני ממש אוהבת אותו.

את הקופסה עצמה הייתי מעצבת קצת אחרת, כלומר אני מבינה את השיקול של בחירה בגוון כסוף כי ישנה גם מהדורה מעורבת שמיועדת גם לגברים אבל קונספטואלית - חסר לי בעיצוב הקופסה חוט שני שמחבר בין הלוק שלה למה שמתחבא בתוכה.

ולפנות סיום, תודו שריספקט - הבלוג שלי נבחר להיות 'בלוג השבוע' בגיליון הנוכחי של טיים-אאוט!
(לחצו להגדלה)

הכותבת, שרין לוי, היא בלוגרית בעצמה והיא כותבת על מוסיקה ושוחה בחומר במימדיון שלה

 !וגם לה יש טעם משובח ביותר
שיהיה אחלה יתר-השבוע
וצ'או, בלות.

8 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...