יום שבת, מאי 18, 2013

ג'ק, תעשה לי חזיה.

את קסמיה ומעלותיה של חזיה טובה למדתי אי שם בעיצומו של הקראש שלי על טריני וסוזאנה, שהקדישו אחוזים נכבדים מהרבצת תורת הסטיילינג שלהן, לטובת חינוך חזייתי נוקשה. עד אז, בעיקר כי מידותיי הן 'בדיוק באמצע', כלומר אינן שופעות יתר על המידה אך מנגד אינן זעירות נורא, נהגתי בעבר לקטוף חזיה מסלסלת המבצעים, לשלם ולהמשיך בדרכי מבלי למדוד אותן. אך עם השנים וחוקי הגרביטציה החלים על גופי המקשיש, למדתי כמה חשוב ללבוש חזיה שמותאמת למידותיי ומהו האפקט החיובי שהיא מעניקה ליציבת הגוף והחזה וכמה היא מסייעת בכל הנוגע ללוק צנום יותר -  כי כשהחזה מתנופף אל על, איזור הבטן מיד 'מתארך'. לקח לי לא מעט שנים, אבל אפילו את אמא שלי הצלחתי להעביר לחזיות עם תמיכה הגונה והיא מאוד מבסוטה מהתוצאה. מסקנה - אף פעם לא מאוחר.

לא מזמן יצא לי לבקר בפרזנטצייה של חברת הלנז'רה 'ג'ק קובה' ושם למדתי שאחת לשנה, יש למדוד מחדש את היקף החזה ושהמדידה, הופתעתי לגלות (כי חשבתי שמודדים את היקף החזה על הפרונט עצמו) מתבצעת באיזור שמתחת לחזה. במהלך שנה, אנחנו משמינות או מרזות, עוברים עלינו שינויים הורמונלים וכל אלה גורמים למידת החזה להשתנות. וכולנו יודעות, שחזה הנתון בחזייה שלא מתאימה לו, נידון לחנק יומיומי וגרוע מזה - לעיוות הגזרה שלו ושלנו. ולכן, גם אם אנחנו בטוחות שאנחנו יודעות את מידת החזייה שלנו, יש לזכור שהעניין הוא פלואידי ועשוי להשתנות.



למי שטרם יצא לה להכיר, 'ג'ק קובה' היא חברת יבוא של מותגי לנז'רה כChantelle, Passionata, DKNY, Lejaby- Lilyette, PrimaDonna, Cotonella  ועוד, הפרושה ברשת חנויות ברחבי הארץ ואוחזת בקונספט
 Fit & Style, כלומר חוויית מדידה בתאים מרווחים שכוללת גם התאמה אישית ומקצועית, באמצעות מדידת היקף החזה והתאמת חזיה לכל מידות החזה, מקאפ A עד קאפ H.
יצאתי להתנסות וחזרתי עם חזייה דנדשה! המדידה לא היתה מביכה כפי שחששתי ונעשתה כשאני מלובשת בחזייה שאיתה הגעתי, אשת השירות שהצמידו לי המתינה עד שאסיים למדוד, לא שירבבה ראשה בדיוק באמצע (אוח, כמה אני שונאת שהן עושות את זה) ופעלה בפרקטיות גם כשהתלוננתי שאיני מחבבת דגם זה או אחר. חזיות נערמו על הקולב, וטואים הוטלו, אך לבסוף נמצאה החזייה הנכספת אותה אני לובשת מאז בקביעות פשוט משום שהיא מייצבת כראוי את הבלקון והיא סופר סופר נוחה.

המותג: passionata, המידה (לעת עתה): 75C

עוד קצת מקולקציית האביב/קיץ  של ג'ק קובה:






ועכשיו, קצת אינפו ועובדות מעניינות על נשים וחזיות:
במחקר שנערך בבריטניה ע"י חברת ביגוד הספורט Sweatshop שנערך בין 2000 נשים התגלה כי..
  • מחצית מן הנשים הודו כי רכשו לא פעם חזיה שמעולם לא נלבשה- כי לא היתה במידה, או שגרמה לחזה שלהן להיראות משונה תחת החולצה.
  • אבל הן בכל זאת שמרו אותה.
  • אחת מכל עשר המשתתפות במחקר לא ידעה את מידת החזיה שלה.
  • 74% מהנשים לא מדדו את החזיה לפני שרכשו אותה כי רצו להימנע ממדידת החזה ע"י זבנית.
  • לרוב המשתתפות יש מחזור קבוע של שלוש חזיות שאותן הן לובשות לעיתים כמחצית מחייהן.
  • למעלה מרבע מהמשתתפות רוכשות בכוונה חזיה הקטנה ממידותיהן כדי לשוות לחזה שלהן מראה גדול יותר (למרות שזה לא ממש עובד).
  • רבות מן הנשים שהשתתפו במחקר לא היו מודעות לכך שבזמן אימון כושר מומלץ ללבוש חזיית ספורט שנותנת אקסטרה תמיכה. 
טווח מחירים, ג'ק קובה:
חזיות: החל מ-  ₪ 269 ₪ ועד 960 ₪.
תחתונים:  החל מ 99 ₪ ועד 540 ₪.
15% הנחה לחברות מועדון ומצטרפות חדשות. 

למציאת הסניף הקרוב לחזה שלך: www.jackcobe.co.il


לפנות סיום, בסוף חודש מאי, תגיע לישראל המודדת/מתאמת הראשית של חברת Chantelle, הגיברת קאמילה גאוצקה אשר תיקח חלק באירוע ה-FITTING של ג'ק קובה שיערך בין התאריכים 27-30 במאי ובו יותאמו למשתתפות דגמים מקולקציית המותג.  


אירוע ה- FITTING יתקיים בארבעה בוטיקים של ג׳ק קובה באיזור המרכז בתיאום בלבד:
  • קניון רמת אביב – 27.5.13
  • כיכר המדינה תל אביב – 28.5.13
  • קניון ארנה, הרצליה פיתוח – 29.5.13
  •  קניון הזהב, ראשון לציון – 30.5.13

לתיאום פגישה:
03-5599971 שלוחה 408

מדדו, התאימו והרימו,
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...