יום חמישי, יוני 06, 2013

קיבלתי BALBALA.

הידעתן כי ל'שורש', או בשמם הלועזי SOURCE, אלה שמייצרים את הסנדלים המושמצים ביותר עלי אדמות (אחרי הצפרדעונים של קרוקס) יש כעת ליין כפכפי אצבע צבעוני ושמייח בשם Balbala? גם לי לא היה מושג עד שצ'ופרתי בזוג סגול עם רצועות טורקיז:

כפות רגלי הבלרינה שלי. בלט אמנם לא רקדתי מגיל חמש אבל הן כל כך ארוכות ודקות שהן נחבלות אפילו אם אני נועלת צמר גפן.

גרסת הפקשוט:
נוחים להפליא, לא מרגישים את המדרכה בגב כפי שקורה לעיתים כשנועלים כפכפים, והם מחמיאים גם לכפות רגליים צרות כשלי, שבדגמים מסוימים נשאר הרבה שטח כפכף מסביבן והן נראות כאילו הן שטות על רפסודה.

וכמה דגמים נוספים שלא הייתי מתנגדת לארח אצלי וכל יום להפליג בצבע אחר.




"שחור זה לא צבע" חזרה והטיפה המורה שלי לאמנות בתיכון.

מידות: נשים: 37-42, גברים ונוער: 37-47.
מחיר : 79 ₪.  
להשיג: בחנויות הנעליים והמטיילים המובחרות.
איתור חנות: באתר

כפכפו, אווררו שירו וריקדו,
כי מחר מתחיל סופ"ש.
צ'או, בלות.




תגובה 1 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...