יום שני, יוני 03, 2013

קוויקי קוסמטיש - מוצרי שיער ופנים - לפנים!

שמפו 'כיף'GLOW  בניחוח זוהר


דבר הקומוניקט: "הנוסחה הייחודית של שמפו 'כיף' מעניקה לשיערך הגנה מרבית וטיפוח מושלם בכל חפיפה. השמפו מועשר בפרו ויטמין  B5 העוטף את השערה, מזין אותה בלחות ומעניק לה מראה בריא ובוהק"

בתכלעס: לא כל כך הבנתי מה החגיגה סביב קונספט הניחוח (אני משערת שזה בגלל ש'רכות' ו'מגע משי' כבר תפוסים) כי נורא ברור שלשמפו יש ניחוח טוב, אלא אם כן קנית אותו בצרכנייה עם גג דולף בעיר קאבול. עם זאת, השמפו נפלא, יש בו תכונה שגורמת לפריזורה להיות ממושמעת ויציבה והניחוח מבחינתי הוא רק בונוס.

כמה: 16.99 ₪ ל-70 מ"ל


איפה: ברישתות השיווק והפארם

פרטים נוספים: בסדרה ארבעה ניחוחת ויש גם מרכך.

ציון: 9





 ELIXIR ULTIME IMPÉRIAL TEA - שמן מבושם לשימוש רב תכליתי (לשיער צבוע) מסדרת

les grands crus של KÉRASTASE PARIS 


דבר הקומוניקט: "השמנים הריחניים של אלקסיר אולטים עם הפורמולה אשר פותחה עם התמציות היקרות ביותר, יעניקו את כל היתרונות של שמן אוניברסאלי לשיער, באמצעות השימוש בטכנולוגית אולאו-קומפלקס Oléo Complexe {תרכובת שמן} המצויה באלקסיר אולטים המקורי ומותאמים לסוגי שיער ספציפיים".




בתכלעס: מ-ע-ו-ל-ה. כבעלת שיער שמתנהג איך שבא לו, אני תמיד ניגשת אל מוצרי שיער חדשים בספקנות מה. ההבטחות שבקומוניקט אינן מרגשות אותי במיוחד, גם כשמדובר במותג שמימי כ'קרסטס'. אבל לכי תתווכחי עם מוצר שהופך אותך מהומלסית לנסיכה במחי מריחה ועוד כזה שמאפשר שימוש רגע לפני הפן מבלי שתאלצי להעלם בתוך ענני אדים סורחים. ועוד לא התחלתי לדבר על הניחוח האגדי שעושה חשק לקפוץ לתוך הבקבוק ולהשתכשך בתוכו. זהו. שתקתי. הלכתי. ביי.

כמה: 169 ₪ ל-125 מ"ל

איפה: במספרות מורשות קרסטס בלבד. רשימה מפורטת: כאן או בטלפון: 1-800-301-666

פרטים נוספים: בסדרה שני שמנים נוספים - לשיער דק ורגיש ולשיער פגום וחלש.

ציון: 9.5

סבון פנים לעור רגיש מבית SeboCalm


דבר הקומוניקט: "תואם את צורכי העור ופועל באופן הרמוני, תוך איזון העור ללא גירוי או ייבוש. הסבון, מאפשר הסרה יעילה של לכלוך ובוהק שומני, באמצעות רכיבים ידידותיים ומרקם עדין וריחני".



בתכלעס: מה שהקומוניקט אמר. עושה ספונג'ה איכותית לפנים, לא מותיר עור פנים צמא וצחיח, המרקם נעים ועדין והניחוח סבבי-בבי.

כמה: 69.99 

איפה: ברשתות הפארם (במחלקת הטבע) ובבתי המרקחת הנבחרים

פרטים נוספים: באתר הבית

ציון: 9

קרם ג'ל הגנה לפנים של אולטרסול מסדרת YOUNG


דבר הקומוניקט: "סדרת תכשירי הגנה לצעירים ללא שמנים (Oil Free), המשלבים הגנה גבוהה ורחבה מפני קרינת השמש, עמידים במים, היפואלרגניים וסנסטיביים (מותאמים לעור רגיש במיוחד) בריח אקזוטי. תכשירי הסדרה מכילים אבץ, המסייע באיזון רמות השומן ומרכיבים פעילים מצמח הקמומילה והליקוריציה המסייעים למניעת אדמומיות ולהרגעת העור". 



בתכלעס: כאחת שנוטה למגנט אליה כתמי שמש עם בוא עונת השמש, בימים כתיקונם אני די סומכת על קרמי הלחות שבהם אני משתמשת כיוון שהם מכילים מסנני קרינה, אבל כשאני ניגשת אל חוף הים אני מעדיפה תמיד להעזר בתכשירים יעודיים להגנה על עור הפנים. את קרם הג'ל של אולטרסול העמדתי גם במבחן הים וגם בזה של היבשה והתנסיתי בו בסתם ימי חול ואף ביום ים, כשהשמש קפחה ולא ריחמה. התוצאה? אפס כתמי שמש ובן לוויה חדש ונאמן לקיץ זה.

כמה: 59 ₪ ל-50 מ"ל

איפה: ברשתות הפארם והמזון

פרטים נוספים: בסדרה גם תחליב הגנה, תרסיס שקוף להתזה רציפה, תרסיס רציף תחליבי ותרסיס שמן רציף. כל אחד מהם בעל דרגת הגנה משתנה.

ציון: 10

לטפח, לטפח, לטפח!
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...