יום שני, ינואר 13, 2014

קוויקי קוסמטיש - שניים לידיים, שניים לפנים.

מארז רביעיית קרמי ידיים מוקטנים של L'OCCITANE 
 באדיבות האינסטה שלי: meikau

דבר הקומוניקט: "קרם הידיים מסדרת חמאת השיאה, הוא המוצר הנמכר ביותר ב- L'OCCITANE בכל רחבי העולם. בכל חמש שניות נמכר קרם ידיים כזה איפשהו ברחבי העולם. קרם מרכך, מזין, מחדש העור ומגן עליו. ריכוז גבוה של 20% חמאת שיאה, דבש ותמציות שקדים מתוקים, מעורבבים עם הריחות העדינים והמפתים של תמציות יסמין וילנג-ילנג וויטמין E המזין את העור. קרם הידיים של L'OCCITANE מרגיע את העור, מחליק ידיים מחוספסות ומסייע בריפוי והגנה של עור יבש מאוד". 

בתכלעס: וואו איזה פינוק ריחני טיפולי מענג. כל הניחוחות פשוט נהדרים וקשה לבחור באיזה ניחוח להקרים את כפות הידיים. הפעולה חביבה ומרגיעה ידיים יבשות והמארז עבור אחת כמוני שחלושה אל מול קופסאות פח הוא בגדר בונוס משובב.

כמה:  59 ₪ למארז. כל טיובה מכילה 10 מ"ל.

איפה: בסניפי ל'אוקסטין ובחנות המקוונת

פרטים נוספים: 
המארז מכיל: קרם ידיים חמאת שיאה, קרם ידיים פיוויאן פלורה, קרם ידיים פריחת דובדבן וקרם ידיים שקד.


ציון: 9.5

קרם ידיים מזין לעור יבש במיוחד במיוחד של Crêma
דבר הקומוניקט: "קרם ידיים מזין לעור יבש במיוחד של Crêma, הינו קרם עשיר לטיפוח והזנה לעור ידיים קרם הידיים , מכיל פרו ויטמין B5, מעניק לחות ומגן על עור הידיים מפני יובש, מכיל ויטמין E להרגעת גירויים ורגישות ומבושם בניחוח עדין.  קרם הידיים של Crêma נספג בקלות, מעניק רכות, גמישות ותחושה קטיפתית לעור הידיים".

בתכלעס: אחלה קרם ידיים, אחלה ניחוח, עושה עבודה טובה על העור היבש של החורף (במיוחד אחרי ספונג'ה) ומחירו סופר נוח. רק חבל שהוא מעט 'ממכר' את עור הידיים ולאחר שהשפעתו חולפת הן חוזרות להיות יבשות, לפחות במקרה שלי.

כמה:  15 
₪ ל-100 מ"ל.

איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: הקרם מצטרף לסדרה קיימת ובה קרם ידיים לעור רגיל וקרם ידים לעור יבש.

ציון: 8.5

קרם לחות מגן ליום לעור רגיל עד יבש +סרום לחות והזנה מרוכז לפנים מסדרת LYCOMEGA של מותג הבית של סופר-פארם LIFE
דבר הקומוניקט: "מוצרי LYCOMEGA מבוססים על שנות מחקר רבות, בהן פותח קומפלקס המוצרים הייחודי, שמרכיביו הפעילים מופקים מזרעי חמוציות ועגבניות בתהליך מיצוי עדין באמצעות כבישה קרה. קומפלקס הליקומגה פותח במעבדת לה סוניה בצרפת, מעבדה שמתמחה בייצור פורמולות על בסיס טבעי למוצרי טיפוח. התמצית מכילה את המרכיבים: ליקופן, טוקוטריאנולים וטוקופרולים וריכוזים גבוהים של חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6".

בתכלעס: פייר? הופתעתי מה-זה-לטובה! הסרום נפלא ומעניק את התחושה ה'שעוותית' שאני נורא אוהבת וקרם הלחות מזין, דקיק ונספג מהר ושני המוצרים נושאים ניחוח כמעט בלתי מורגש. בנוסף, עיצוב האריזה מוצלח ביותר.

כמה: קרם לחות - 99.90 ₪ ל-50 מ"ל, סרום - 149.90 ₪ ל-30 מ"ל

איפה: בסניפי הסופר-פארם, כמובן.

פרטים נוספים: בסדרה גם קרם לחות מגן ליום לעור רגיל עד שמן, קרם הזנה לילה לעור רגיל, קרם הזנה עשיר ללילה לעור יבש וקרם הזנה לעיניים.

ציון: 8.5

לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...