יום שישי, אפריל 04, 2014

מבזק קוסמטיש!


מוכנות? יאללה:

סרום Beyond Professional לפנים ולעיניים מבית BEYOND 


דבר הקומוניקט: "סרום אנטי אייג'ינג המפחית באופן ניכר הופעת קמטים וקמטוטים ומעניק לפנים מראה חלק וזוהר יותר. הסרום מבוסס על תכונה ייחודית המשלבת קוויאר שחור בעל תכונות אנטי- אייג'ינג, עם המאמליס מרגיע, תמצית של אצות ים פעילות, תה ירוק וויטמין ,E אשר יחד מסייעים בהאטת תהליך ההזדקנות של העור, כך שהוא הופך לזוהר, מוצק וקורן וסימני הגיל שבו פוחתים. ייחודו של הסרום הוא ביכולתו לשקם את העור על ידי החדרת לחות לשכבות העמוקות שלו והשארתה שם לאורך זמן".

בתכלעס: סרום מעולה ביותר. מסתבר שקוויאר שחור אמנם משמח את בלוטות הטעם של אנשים טחונים, אך עושה נעים באותה מידה, לפרצופן של עלמות חסרות ממון כמוני. יש משהו שסרום ש'פותח את הפנים' כיוון שעור הפנים נראה כאילו התעורר מתנומה ברגע שהסרום מונח עליו. סימני גיל, לצערי אינם פוחתים עם הזמן אבל אם אפשר לרכך אותם קצת, אני בעניין.

כמה: 375 ₪

איפה:  בקליניקת ביונד – הנדיב 71, הרצליה/ קניון סינמול, קומה 3 (צמוד לאסותא) חיפה

פרטים נוספים:  באתר החברה: www.beyondpro.co.il

ציון: 9.5

לק מס' 301 מסדרת Diamond Dust של LIFE

דבר הקומוניקט: "Life מבית סופר-פארם משיק לקראת האביב סדרת לקים חדשה בשם Diamond Dust. מדובר בסדרת לקים בגימור מט עם חלקיקים מחזירי אור, היוצרים מראה מנצנץ".
בתכלעס: חמוד נורא, לחובבות הגוונים העזים והמנצנצים. המריחה קלה, הייבוש קצר יחסית והבונוס - מדובר בלק עמיד ביותר.


כמה: 21.99  ליחידה.

איפה: בסופרפארם, כמובן.

פרטים נוספים: בסדרה חמישה גוונים נוספים:

ציון: 8.5


Intensive Day Cream מבית HL

הימני התחתון בתמונה

דבר הקומוניקט: "קרם יום הפועל להאטת הזדקנות העור, צמצום הקמטים והעלאת רמת הלחות בעור. הקרם מכיל ויטמין C, נוגד חמצון רב עוצמה, הנספג בשכבות העמוקות של העור ופועל לנטרול רדיקליים חופשיים, מסייע בייצור הקולגן, משפיע על יצירת המלנין ומסייע להבהרת העור וליצירה מראה עור בריא ובעל גוון עשיר. מכיל תמצית אשכולית, עשירה בויטמין C ותורמת לחידוש העור, שמן תפוז הפועל להגברת ייצור הקולגן ואלסטין בעור ולמון גראס, עשיר בויטמין C ותורם להבהרת העור".



בתכלעס: קרם יום שעושה שמח. ראשית, הוא נושא ניחוח לימוני עדין ומענג נחיריים, שנית, הוא קליל כנוצה ונספג מהר אבל מותיר עור מוזן, גמיש ומוכן למלאכת המקיאז'.

כמה: 153 ₪ ל-15 מ"ל

איפה: אצל קוסמטיקאיות מורשות HL . רשימה מפורטת באתר  

פרטים נוספים:  בסדרה גם קרם עיניים, מסכה טיפולית, קרם לילה, סרום וסבון פנים.

ציון: 9

סומק Blush Exclusif מבית BOURJOIS  




דבר הקומוניקט: "סומק שקוף במרקם קרם המעניק גוון ייחודי אידיאלי ברגע שבא במגע עם העור. נוסחה שקופה המתאימה את עצמה לחומציות הטבעית שלהעור ומעניקה לכל אחת את הגוון הייחודי רק לה - ורוד אפרסק עד ורוד פירותי, בעל מרקם נעים ועדין הנצמד לעור ומעניק לו מראה ייחודי וסקסי". 



בתכלעס: אני מאוד אוהבת את הסמקים האלה, שנראים כאילו הם חלק בלתי נפרד מהפנים והסומק הנ"ל הוא אחד מהם. יש לו גוון טבעי אבל יש לו נוכחות ואני גם מחבבת מאוד את המרקם המאט שלו. זו פעם ראשונה שיוצא לי להתנסות במוצר של BOURJOIS ואני שמחה לגלות עוד חברת איפור עם מוצרים אמינים וסוג של affordable.  

כמה: 116 

איפה: סופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן ופרפומריות נבחרות. 

פרטים נוספים: אין.

מארז לטיפוח הגברבר Active Block מבית CREMA


דבר הקומוניקט: "לרגל חג הפסח, מותג הטיפוח לגבר Crèma men מציע מארז מסדרת Active Block (אקטיב בלוק) לגבר האקטיבי, הסדרה היחידה שמונעת את ריח הגוף...בכל הגוף. המארז כולל כל מה שגבר צריך ג'ל רחצה, ודאודוראנט ספריי אנטיפרספירנט, ג'ל גילוח וג'ל לאחר גילוח".



בתכלעס: הגברבר די מרוצה. הניחוח 'גברי' ומוכר (קצת 'ישראלי' מדי לטעמי) הדאודורנט עושה את העבודה ובג'ל הגילוח גם אני משתמשת (לרגליים!) כי הוא עדין ויעיל ומסייע לאי-גירוי העור.

כמה: 59.90 

איפה: ברישתות השיווק והפארם.

פרטים נוספים: אין.

ציון: 8

סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...