יום רביעי, יולי 02, 2014

Online-In Life: ebay


גבירותיי ויקירותיי, לפניכן מדור נוסף המעיד על התנפחות ארון הבגדים שלי והצתמצמות חשבון הפייפאל שלי! 

מה נרכש: אוברול כחול. נכון, נשבעתי שלא ארכוש אוברול נוסף אבל לא הצלחתי לעמוד בפיתוי. ואני לא מתחרטת.

היכן: איביי, מהסלר הזה

כמה:  73.31 

כך הוא נראה באיביי:




כך אנו חוגגים בר מיצווש לאחיין של נועם בחצר בהרצליה בצהרי שבת ולא היה לנו חם, מעיק ומזיע כלל!


רשמיי? אליפות!!
הגוון תואם לתמונה באיביי (בצילום הוא יצא טיפה בהיר יותר בגלל האור), הנוחות מושלמת והמידה גם. אציין שוב שגובהי הוא 1.62 ואמנם בישראל אני מגיעה במידה 38 (S) אבל כשאני מזמינה בגדים מאיביי אני תמיד מקפידה שיהיו במידה M וכך עשיתי גם הפעם. הבד מעט 'ניילוני' ומזכיר קצת את הבד של אחד האוברולים האהובים עלי אבל ממש לא מייזע -  ואני אישה שמזיעה ללא בושה. הרוכסן ממוקם בצד.
וכמו בכל מדור שעלה כאן לאחרונה, אשוב ואמליץ על קבוצת הפייסבוק המופלאה 'המציאות שלי באיביי' בה אני מוצאת המון המלצות טובות וגם דיס-המלצות על הזמנות שהפתיעו לרעה.

מדורים נוספים בדרך כי קצת השתוללתי לאחרונה בשופינג אינטרנטי, למרות שקצת לא פייר לכנות קניות בעשרות דולרים בודדים כ'השתוללות'.

הזמינו, דווחו והמליצו,
וצ'או, בלות.

3 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...