יום שבת, מאי 16, 2015

עפעף ברדסי - או איך למדתי להניח אייליינר?

שנים, שנים שאני צופה בסרטוני הדרכה להנחת אייליינר ושנים אני מסתבכת עם זה. מעולם לא הבנתי איך כולן מצליחות ליצור את הקו הפשוט לביצוע הזה אבל המשמעותי כל כך בכל הנוגע לייפוי העין והשבחת הלוק המאופר, לפני כל יציאה הייתי שוקלת בכובד ראש האם יש לי מספיק זמן לתקן את האייליינר כי הנחתו היתה בגדר הימור - או שיצא פוקס או שאני שוב עומדת לסיים את תהליך האיפור עם אייליינר בעובי של פיל קטן וערמה בוכיה של צמרונים מושחרים או כמו שנועם מכנה זאת -'קבוקי', על שם האיפור הכבד של התאטרון היפני המסורתי.

עד שנתקלתי בוידאו אחד ששינה את חיי, לפחות בכל הנוגע להנחת אייליינר, ז'אנר האיפור החביב עלי.

מסתבר, שיש לי מה שקורים בלועזית Hooded Eyelid או בעברית תקנית - 'עפעף מכוסה' או למהדרין 'עפעפף ברדסי'. מה זה אומר? שיש לי קפל בעפעף, באיזור שמעל לריסים שפשוט משבש את תהליך האיפור הקונבנציונלי ומסתבר שיש שיטות מיוחדות לאפר אותו. לא יסייעו כל סרטוני ההדרכה המיועדים לבעלות העפעפיים ה'חלקים' כי הם פשוט לא תופסים במקרה של העפעף הנ"ל ואגב, נחלתי אכזבה גם בגזרת איפור העיניים המעושן - לא משנה כמה צללית הנחתי, פשוט לא ראו אותה. ולמה? שוב, העפעף הברדסי ש'בולע' את הצללית ומחביא אותה בתוך הקפל.



העפעף הברדסי שלי

הוידאו שלימד אותי איך מורחים אייליינר על העפעף הברדסי הסורר הינו מבית היוצר של האחיות האלילות Pixiwoo והוא סרטון הדרכה מצוין ופשוט ליישום. אמנם התוצאה בסרטון היא קו עבה ונועז יחסית, אבל כשמבינים את העקרון אפשר לשחק עם עובי הקו. אני לגמרי מתחברת לנועזות. בנוסף, למרות שבסרטון הנחת האיילינר מתבצעת באמצעות מכחול אפשר ליישם את השיטה עם עפרון או אייליינר נוזלי.




והתוצאה הבלתי מקצועית שלי:

גרידית כפי שאני, חיפשתי ומצאתי בערוץ של Pixiwoo סרטון הדרכה לאיפור עיניים מעושן. עדיין לא ניסיתי ליישם אותו אבל אני בטוחה שמעכשיו גם אכזבת האיפור המעושן היא נחלת העבר.


אחיותיי לברדסת העפעף, מקווה שפתרתי לכן את התסבוכת, הייתי חייבת לשתף כי מסתבר שאנחנו בחברה טובה - מיטב הסלבריקיות גם הן סובלות מעפעפיים מבורדסים:

ג'יזל בונדשן

ג'סיקה בייל


ג'ניפר לורנס והעיניים של ג'ניפר לורנס.

קפצו גם לדף הפינטרסט הזה, הוא מכיל המון קישורים הדרכות וכיופים שכולם עוסקים ב- Hooded Eyelid.

שיהיה אחלה שבוע ולא לשכוח לטפח, לטפח, לטפח!
צ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...