יום שבת, יוני 06, 2015

מרדני זה לא אני. הקיץ של REPLAY

לא מזמן, כלומר כשעוד היה לי זמן לגשת לפרזנטציות של בוקר, נכחתי בהשקת קולקציית אביב/קיץ 2015 של המותג REPLAY בחנות המותג בנמל תל-אביב אשר שוחררה תחת קונצפט אומץ, מרדנות והליכה נגד חוקי האופנה. ובכן, אם ג'ינסים קרועים, מכנסוני-ואגינה ושלל אפליקציות זהובות, קישקושים ופיצ'פוצ'ים הינם סימן למרד ואומץ, יש מצב שקשישה אנוכי, באה בימים וישנה בלילות. כמו בכל קולקציה, REPLAY מתאימה עצמה לטעם הישראלי ומכך אני מסיקה ששורשיי הבלתי-לבנטינים לוקים בהתחברות לטעם זה. 
מה לא ללבוש. 899.9 ₪

עם זאת, עלי לפרגן לפריטים הממש יפים שכן נמצאים בקולקציה ועונים יותר על מבוקשן של גברות שכמותי התרות אחר מלבושים מאופקים יותר והרבה פחות מרדניים, אם כי עדיין 'קולים' למשעי ואכן מצאתי כמה וכמה פריטים שעונים לצרכים אלה ומאוד אהבתי את קיר האקססוריז בחנות. מחירי הבגדים לעניות דעתי, מופרזים ביותר, אבל זו אני, שלא מסוגלת לקנות בגדי קז'ואל יקרים, אז לשיקולכן:

329.99 ₪

299.9 ₪

349.9 ₪
449.9 ₪

349.9 ₪



499.9 ₪

699.9 ₪

1999.9 ₪

699.9 ₪


לפנות סיום, מבקרות הפרזנטציה התבקשו בטרם בואן לשלוח משפט אישי שמאפיין את הג'ינס שהן הכי אוהבות. המשפט שלי היה 'זה שיקי וסקסי רק אם זה נוח'. אם הייתי יודעת שמילותיי יתורגמו לאנגלית ויודפסו על חולצה, הייתי מנסחת אותו באנגלית, כי מה שיצא, יסלחו לי מי שהעבירו אותו בגוגל טרנסלייט, הוא ההדפס הקצת עילג הבא:

החולצה לעומת זאת, נעימה להפליא, נופלת ברכות והיא תענוג ללבישה על אף שהיא ענקית עלי.


טווח מחירים:החל מ 299 ₪, ניתן להשיג במגוון חנויות REPLAY ברחבי הארץ.

שבוע אלגנס שיהיה,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...