יום חמישי, יוני 25, 2015

SABON ל-פנים.

מי שמגיע לבקרני כאן בבלוג לאורך שנות קיומו ודאי שם לב כי בכל פעם שעולה כאן פוסט על מעלליו של המותג SABON, הוא תמיד מלווה בתישבוחות ושאפואים לרוב ומדוע? כי SABON תמיד עושים הכל נכון בבניית קונספטים, בעיצוב החנויות שבא לעבור לגור בתוכן, במוצרים טובים ובניחוחות המאוד מעלפים. לא פלא שיש להם סניפים ביפן, ארה"ב, צרפת ועוד.

ולמה אני שוב פוצחת פה בפירגונים? כי זה עתה השיקו ב-SABON שלוש סדרת דנדשות המיועדות לניקוי, הגנה וטיפוח של עור הפנים:

הראשונה היא סדרת OCEAN SECRETS המבוססת על אצות מהים הצפוני ומועשרת באומגה 3,6,9 שאמורה לעכב את הזדקנות העור. לא התנסיתי במוצרים הנ"ל אז אני לא יכולה להעיד על טיבם. 


הסדרה השניה, שמה SUN SOLUTION והיא מיועדת להגנה על עור הפנים (והגוף) מנזקי השמש וכוללת תשעה מוצרים בדרגות הגנה שונות ובמרקמים שונים. מתוכה התנסיתי ב-Clear Facial Gel SPF 30 שהקומוניקט מספר כי הוא "קרם הגנה מפני קרני השמש במרקם ג'ל הנספג בקלות ואינו משאיר סימנים, עדין ונעים למגע על העור ומעניק תחושת רעננות קטיפתית והגנה מפני קרני ה – UVA + UVB"


98 ₪ ל-60 מ"ל

אני משתמשת בו בקביעות בשבועיים האחרונים ובעיני הוא מצוין - לא נראו כתמי שמש חדשים על פני הנוטות לפורענות, המרקם דק ושעוותי בדיוק כמו שאני אוהבת, הוא נספג במהירות שיא ואני מאוד נהנית להשתמש בו כבסיס לאיפור כיוון שהוא מחליק את עור הפנים ממש כמו סרום. שווה שווה.

הסדרה השלישית שהתנסיתי בכל מוצריה מגיעה כ'קיט' עם מוצרים מוקטנים (ניתן לרכוש את אותם מוצרים גם בגודל רגיל), שמה SPARKLING WISHES והיא כוללת מוצרי ניקוי וטיפוח:

מימין לשמאל:

סבון מקציף לפנים Foamy Face Wash לכל סוגי העור - "בעל מרקם אוורירי וקליל. מועשר בתמצית שיבולת שועל, תירס וצמח הריבס הידוע בסגולותיו להרגעת העור. מכיל מרכיבי לחות טבעיים למניעת התייבשות העור. אינו מכיל: SLS, פראבנים, שמן מינרלי. מצוין גם להסרת איפור". ובכן כן, מדובר בסבון שכולו קצף, נעים לשימוש, נשטף במהירות וביצועי הספונג'ה שלו טובים עד מאוד. הניחוח חביב.
מחיר: 66 ₪ ל-200 מ"ל

פילינג פנים ללא SLS וללא פארבנים Face polisher לכל סוגי העור  - "פילינג עדין לעור הפנים, לליטושו והחלקתו. מסייע בחידוש תאי העור. מכיל גבישי מנטה ושמן למון גראס. שימוש ממושך גורם להבהרת העור ולהבהרה הדרגתית בכתמי פיגמנטציה". אוקי, כאן יש קטע לא צפוי בעליל: הפילינג הנ"ל למרבה ההפתעה מרגיש כמו לקרצף את עור הפנים בסוכריית מנטה כחולה של פעם, כלומר הוא ממש ממש מנטולי ולא כדאי לקרב אותו לעיניים ובנוסף הוא קצת שורף בקצה הנחיריים. עם זאת, התחושה חולפת במהירות לאחר שטיפת הפילינג שאגב מותיר עור נקי ודי מרוצה.
מחיר: 125 ₪ ל-200 מ"ל

לחות פנים גזר ללא פארבנים Moisturizing Face Cream Carrot לעור רגיל עד יבש - "קרם לחות עדין לפנים, מעושר בבטא קרוטין, רכיב פעיל בויטמין A. מכיל שמן חמניות וחמאת קקאו טבעית. בעל דרגת חומציות נמוכה המתאימה לחומציות הטבעית של העור. מצוין לעור הזקוק לשיקום. לעור עם פגעי שמש ויובש". קרם חביב ביותר, מרקמו דק והוא נספג חיש מהר ומלווה בניחוח עדין ונעים, לא של גזר.
מחיר: 95 ₪ ל-100 מ"ל 

המארז הנ"ל מגיע ארוז בתיק המקסים הזה:

ויש בו גם:
ספוג רחצה לפנים

סרט לשיער מבד מגבת שנסגר בסקוטש

היכן מתחמשים? בחנויות SABON ברחבי הארץ (רשימת סניפים כאן) או באתר הבית (כאן) שהוא לעניות דעתי החוליה החלשה ביותר במערך הישראלי של המותג - הוא מסורבל להתמצאות, מקושקש מדי, ולא תואם את זמננו - באתרים מודרנים כבר אין פתיח שיצרו בתכנת פלאש, אין משחקים, קישקושים ושגעות (לא הבנתי מה הקטע עם המפתח) ויש נקיון, נהירות ובהירות. והמגרעת החמורה ביותר - האתר אינו רספונסיבי כלומר הוא אינו מותאם לגלישה בטאבלטים ובסמארטפונים שבימינו זה בל יעבור, בטח כשמדובר באתר מסוג e-commerce, השם המקצועי לאתרי מכירות אונליין.
האתר האמריקאי של SABON לעומת זאת, עונה על כל הקריטריונים של אתר אינטרנט בר-שימוש, רספונסיבי ובן זמננו. 

ובברכת שנהיה יפות ומטופחות אינסייד-אאוט,
צ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...