יום שבת, אוגוסט 08, 2015

NUXE אאוט לעור הפנים

עם הגיעי לעשור החמישי בחיי נאלצתי להתייצב מול כמה אמיתות מרות - חם לי הרבה יותר, אסור לי ללבוש שורטס ממש קצרים, אני חייבת לחבוש כובע כדי להגן על עור הפנים ואני שייכת לקהל היעד של מוצרי קוסמטיקה לגילאי 40+. שזה ממש בסדר, כי בדיוק הושקה סדרה קוסמטית שמיועדת לי ולשכמותי ואותה אסקר כעת בשמחה.

אם טרם יצא לכן להכיר את המותג הנחשק NUXE (גם אני לא הכרתי) בהחלט הגיע הזמן שתעשו היכרות - NUXE הוא מותג דרמו קוסמטיקה צרפתי המבוסס על פרחים וצמחים אשר נוסד בשנת 1989 ע"י גיברת יהודיה ונכבדת בשם עליזה ז'אבס שגדלה בישראל ומשפחתה עקרה לצרפת בנעוריה. בנה של ז'אבס, משרת כיום בצה"ל, סתם שתדעו שהיא לא ממש שכחה מהיכן היא באה.
סדרת Merveillance Expert החדשה

אם ביקרתן בפאריז לאחרונה, אין מצב שלא ראיתם לפחות פוסטר פירסומי אחד של NUXE ברחובות עיר האורות שכן החל משנת 2012 הוא נחשב למותג מס' 1 בצרפת אבל חוץ מצרפת, המוצרים של NUXE משווקים בלמעלה מ-64 מדינות ומאכלס את חדרי הטיפול בכ-35 אתרי ספא יוקרתיים בעולם. ואם זה לא מספיק, יש למותג כמה בתי ספא-מלון לוקסוסיים משלו בלונדון, ברחבי צרפת, במרקש ובבודרום, טורקיה. 


מתוך הקומוניקט: "NUXE מציע קו מוצרי טיפוח יוקרתי לעור הפנים, הגוף והשיער. המוצרים מחולקים ל- 9 סדרות לטיפוח וטיפול לכל סוגי העור, תוך הענקת חווית שימוש נשית וייחודית, הכוללת מרקמים עשירים וקטיפתיים וניחוחות מרגשים. מגוון ממוצרי NUXE המכילים רכיבים פעילים המופקים מצמחים, עוברים בדיקות איכות קפדניות כאשר המרכיבים ויעילותם נבדקו בפיקוח מעבדה חיצונית, המאושרת על ידי משרד המחקר הצרפתי. המוצרים מכילים רכיבים ממקור צמחי. כמו כן, מגוון מהמוצרים אינם מכילים חומרים משמרים, פראבנים ופנוקסיאתנול. כל אריזות המוצרים ניתנות למחזור. NUXE בעל מעבדות עצמאיות למחקר ולפיתוח ועד היום נרשמו לזכותו 45 פטנטים. מחזור המכירות שלNUXE  גדל בכל שנה בכ- 20% והוא הפך למותג מוביל ולשם נרדף לזוהר ולטיפוח".

ועם כל כך הרבה קומפלימנטים, לא נותר לי אלא לגשת למלאכת הנסיינות ולדגום את סדרת Merveillance Expert החדשה, המיועדת כאמור, לבנות גילי המקשישות.
הסדרה שמונה חמישה מוצרים, מבוססת על נוסחת אנטי אייג'ינג ייחודית עם פטנטים המבוססים על תמציות מפרח ה-Daylily אחד מבני משפחת השושניים ושמו בכנענית 'מרוקליס' או  'שושן יום'.

אתנחתא תמונתית מאירוע ההשקה:




מה הסיפור?
סדרת האנטי אייג'ינג הנ"ל מבוססת על נוסחה מקורית שנלחמת בתהליך הגלקציה, כלומר עליית הסוכרים בדם כתוצאה מהתבגרות העור שגורמת לנזק ועיוות בכמות החלבונים בגוף, מה שגורם להזדקנות העור. הסדרה של NUXE נלחמת מצד אחד בדליקציה ומגנה על העור ומצד שני, משקמת את שלושת החלבונים החיוניים שלו - קולגן, אלסטין ווימנטין. התגלית של NUXE היא שבפרח ה- Daylily  קיימות מולקולות שעשויות להשפיע על חלבון הווימנטין, דבר שלא נחקר עד עתה בתחום הקוסמטיקה המודרנית.

קיבלתי לידיי ארבעה מחמשת מוצרי הסדרה: 
סרום מרוויאנס אקספרט – למראה עור "מורם"/ לקמטים נראים לעין 
287.9 ₪ ל- 30 מ"ל

קרם עיניים מרוויאנס אקספרט – המעניק מראה עור "מורם"/ לקמטים נראים לעין 
199.9 ₪ ל-15 מ"ל

קרם לילה מחדש מרוויאנס אקספרט / לקמטים נראים לעין 
256.9 ₪ ל-50 מ"ל

מרוויאס אקספרט קרם מתקן / לקמטים נראים לעין 
256.9 ₪ ל-50 מ"ל 


אבל איך המוצרים? ודאי שאלתן את עצמכן לאחר הררי ההסברים ששפכתי כאן עליכן. ובכן, בדקתי אותם באדיקות, יום וליל והריני לבשרכן שמדובר בלא פחות ממוצרי-על שגרמו לי לחבב את עור פני יותר מתמיד, עד כדי הסתובבות חסרת בושה ללא מייקאפ, דבר הנדיר במחוזותיי. המרקמים קלילים, הניחוחות עדינים, הספיגה מהירה ועור הפנים שמח ומפונק. מהמוצרים האלה שבאמת מראים שינוי חיובי בעור הפנים, מה שלא קורה הרבה כשמשתמשים במוצרי מדף שלא הותאמו אישית בקליניקה של קוסמטיקאית.לא פלא אם כך, ש- NUXE הוא מותג כה מוביל ואהוד. 

עם זאת, אין בעולם ולו מוצר אחד שמהווה תחליף מושלם לביקור עונתי אצל קוסמטיקאית, כמו שאין מוצרי שיער שיעבדו באופן מושלם אם לא קופצים מדי כמה חודשים למספרה. אבל אם כל כללים אלה מתקיימים, הסדרה הנ"ל סופר-מומלצת בעיני כליווי טיפולי בין הביקורים אצל קוסמטיקאית.

בנוסף, המוצרים של NUXE מבוססים על מרכיבים טבעיים ואינם מכילים את השיט ששוכן במוצרי טיפוח רבים כמו פראבנים חומרים משמרים. האריזות מתכלות וידידותיות לסביבה וממש אהבתי את היעדרותה של חוברת ההסבר מנייר. במקומה, הוראות השימוש וכל המידע פשוט רשום בבפנוכו של האריזות עצמן. שאפו.



היכן רוכשים? ברשת סופר-פארם, במכבי שירותי בריאות ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.


לייק: ממש כאן

ובברכת שנזכה להתפנק בספא של NUXE אי שם בעולם,
שבוע טוב וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...