יום חמישי, ינואר 28, 2016

מבזק קוסמטיש מהיר!

והפעם, קוויק קטן ומהיר, אחד עמוס יותר יגיע בקרוב:

מארז HUGS & KISSES לונלטיינ'ס דיי של SABOM



דבר הקומוניקט: "LOVE BEYOND WORDS – קולקציית אהבה חדשנית, אישית וייחודית לוולנטיין, תשלים את כל מה שרציתם לומר. את כל מה שהתכוונתם להביע. SABON מביאה לקולקציית וולנטיין 2016 בשורה חדשה: לראשונה מאז הוקמה, SABON מציגה סדרת מארזים עם מסר אישי מוטבע, סדרה ובה לכל מארז, מסר מילולי מרגש משלו, וכל מארז צבוע בגוון שונה, המשלים את המסר הכתוב". 

בתכלעס: אין בחוריצ'קה שלא תשמח לקבל במתנה את המארז משובב הנפש הזה שמכיל ליפגלוס וקרם ידיים (30 מ"ל) בניחוח לבנדר תפוח. הגלוס חמוד מאוד, ויחסית עמיד והגוון שלו מקסים וקרם הידיים חמאתי ניחוחי ונעים. והחשוב מכל - שני התכשירים הנ"ל מגיעים בקופסת פח, שבגלל חיבתי העזה לשכמותה, לא היה אכפת לי אם היתה מגיעה ריקה.



כמה: 49 שקל (במקום 79 שקל)

איפה: בסניפי SABON בחרבי הארץ (הרשימה המלאה כאן) או ברכישה אונליין באתר הבית (שעבר מייקאובר מרשים) ממש כאן

פרטים נוספים: בסדרה 7 מארזים לנשים ואחד לגברים. וכולם הורסים וחצי.

ציון:  9



תחליב רחצה קוקוס וניל ותחליב רחצה לבנדר מסדרת כיף MILK של כיף



דבר הקומוניקט: "סדרת תחליבי הרחצה כיף Milk מועשרים בלחות, בעלי נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח, המנקה בעדינות ומעניקה לחות ורכות לעור הגוף. תחליב הרחצה של כיף מתאים לכל סוגי העור ומשאיר את עורך נקי, גמיש ורענן".

בתכלעס: מוי כיף! התחליבים הנ"ל עונים לכל הקריטריונים שנדרשים למוצר שכמותם - נשטפים מהר, משאירים תחושה נעימה, ניחוח יופי טופי ואפס יובש בעור. אני נהנית למלא איתם את בקבוקי סבון הידיים שלי כי זה מרגיש כמו לשטוף ידיים בבית קפה אלגנטי. ומיד תגלו כמה נוח מחירם.

כמה: 10 שקלים ל- 750 מ"ל (מחיר מומלץ לצרכן). שווה ביותר.

איפה: ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

פרטים נוספים: להשיג גם בניחוחות: חלב ודבש, חלב שקדים, חלב פפאיה, חלב קוקוס ווניל, חלב ופירות יער, חלב ולבנדר.

ציון: 9


שמפו, מרכך ספריי וסרום לשיער מסדרת GLISS SERUM DEEP REPAIR של שוורצקופף

השני מימן, האמצעי והשמאלי ביותר

דבר הקומוניקט: "הפורמולה החדשה עם סרום-אמינו-פרוטאין מחליקה את שטח פני השערה ומשקמת עמוקות את סיב השערה וזאת בזכות החומרים הפעילים שחודרים עמוק דרך כל שכבות השיער עד לליבתו. סרום-אמינו-פרוטאין מעניק שיקום אינטנסיבי לתוכן סיב השערה הפגום בשבוע אחד בלבד, כאשר סיב השערה נעשה רך יותר ומוחשי יותר בגמישותו". 

בתכלעס: אליפות עולם. השמפו מתרכך, מיצב ומעצב וההבדל מורגש, הסרום מעניק תחושה של הזנה עמוקה שבאמת עובדת והקונדישינר-ספריי שאותו מרססים על שיער לח או יבש ולא שוטפים נותן את האקסטרה-פאנץ' ומרגיע את ה'שוונצים'. אני כבר לא זוכרת מתי הסתובבתי עם שיער אסוף כי המוצרים הנ"ל מאפשרים לי ליהנות מימי שיער טובים ברצף. שלא יגמר לעולם.

כמה: שמפו: 26.90 שקל ל-400 מ"ל, קונדישינר: 38.90 שקל ל- 200 מ"ל, סרום: 48.90 שקל ל-200 מ"ל

איפה: בחנויות הפארמים וברשתות השיווק הנבחרות בישראל

פרטים נוספים: בסדרה גם מרכך ומסכה

ציון: 9.5

לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...