יום שבת, מאי 28, 2016

קוויקי קוסמטיש! חופפת וחופרת

והפעם - 3 שמפונים שעברו את המבחן הקשה מכולם - חפיפת שיערה של הגיברת הצבוע, מוכה פן ומחליקיים וסלקטיבי שבעתיים. הבה נתחילה:


שמפו לשיקום שיער יבש ופגום מסדרת הוואי 7 שמני פרחים

דבר הקומוניקט: "סדרת הוואי 7 שמני פרחים כוללת שמפו ומרכך המכילים פורמולה של 7 שמני פרחים שהתמזגו לשמן אחיד. הפורמולה משקמת את סיב השערה בכל שכבות השיער ומעניקה לשיער רכות, ברק וזוהר, וזאת, מבלי להכביד עליו". 

בתכלעס: הניחוח חביב, החפיפה נעימה אבל השיער המרדן שלי קבע - לא מספיק. או במילים אחרות - נחמד, אבל לא פגז. מתאים יותר לשיער שסובל מטיפה'לה יובש וצריך טיפול ריענון, פחות מתאים לשיער שזקוק לטיפול אינטנסיבי יותר.

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ₪ ל-700 מ"ל

איפה: ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות

פרטים נוספים: בסדרה יש גם מרכך אבל אני לא משתמשת במרכך כ-10 שנים

ציון: 8



Plantur 39  - פיטו קפאין שמפו לשיער דק ודליל המיועד לגיל 40 ומעלה

דבר הקומוניקט: "שילוב ייחודי של קפאין ומרכיבים צמחיים כדוגמת תמצית סויה ותמצית תה לבן. מרכיבים צמחיים אלה עשירים בפיטופלבונים והם מסייעים בהגנה על הקרקפת ותומכים בפעילותה התקינה. קומפלקס הפיטו - קפאין הייחודי חודר לסיב השערה לאחר השהייה של 2 דקות בלבד ובכך תורם למראה שיער בריא ומלא"

בתכלעס: מכיוון שהשיער שלי אמנם לא דליל אבל די דק, הסתקרנתי. ובכן, אין שינוי דרמטי אבל כעבור זמן אני יכולה כבר להרגיש קצת יותר נפח על הקבסה מבעבר. נייס ביותר.

כמה: 64.90 ₪ ל-250 מ"ל. 

איפה: ברשת סופר פארם, רשת ניו פארם ובתי מרקחת פרטיים

פרטים נוספים: פלנטור 39 הוא המותג הנמכר ביותר בגרמניה בקטגוריית המוצרים לטיפול בשיער דליל בנשים. מוצרים נוספים בסדרה: פיטו קפאין שמפו לשיער צבוע או פגום, פיטו קפאין טוניק- נוזל לחיזוק סיב השערה. 

ציון: 8.5



שמפו מסדרת Gliss Hydra Miracle עם הידרה פפטידים לשיקום וחידוש רמת הלחות הטבעית של השיער

דבר הקומוניקט: "פורמולה חדשנית המכילה הידרה-פפטידים החודרים לתוך סיב השערה בכדי לחדש את רמת הלחות הטבעית והאופטימלית של השיער ובכדי למנוע התייבשות. תמצית האלוורה, מחליקה את שטח פני השערה בכדי למנוע יובש ולקבלת שיער רך, בריא וזוהר".

בתכלעס: הללויה! הניחוח מעלף, השיער מתנפנף והברק בורק ואם לא היה ברור עד כה - מדובר בשמפו אליפות שניצח את שיערי המרדן ואילף את הסורר לכדי שיער קטלוגים. ממש כך.

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪ ל-400 מ"ל

איפה:  ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות

פרטים נוספים: בסדרה יש גם מרכך, אך כאמור לעיל, הנני סרבנית קונדישינרים. מומלץ.

ציון: 9.5

עד כאן חפיפות וחפירות,
שנזכה לפריזורה מטופחת ורותחת,
צ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...