יום ראשון, יוני 26, 2016

נעולה על SKECHERS

לפני קצת יותר מחודש הנעתי את ישבניי לכיוון קניון איילון בכדי לחוות את השקתה של חנות חדשה ונוספת למותג נעלי הכושר-זה-אושר SKECHERS וכן אני איטית, מעצבנת גרועה באופן כללי שיצא לי לשתף אתכן רק עכשיו אבל אני די משוכנעת שהדגמים שתכף תראו לא הפכו סולד אאוט במהלך הזמן הזה. אז נקסט.

ובכן, שמחתי וסוקרנתי לראות מה נסגר הקיץ עם סקצ'רס כי בפעם האחרונה שביקרתי בחנות המותג ובהשקת קולקצייה טריה יצאתי עם זוג נעליים שלהכריז עליהן כ'הנעליים הנוחות בעולם' ממש חוטא לאמת - הן כנראה הנעליים הנוחות ביקום. אני נועלת אותן מזה שנתיים לסתם יום של קז'ואל או להליכות והן עדיין נראות כאילו יצאו לפני 5 דקות מהמפעל גם אחרי כמה כביסות. בקיצ, נעולה על SKECHERS. משוחדת. אוהדת.

להלן, אהובתי



ולענייננו- הקולקצייה החדשה כאמור, מתחלקת לשני סגמנטים שהם לייף סטייל, הקטגורייה שאוחזת ברפידת ה- Memory Foam, אותה רפידה עננית ורכה שאני מכירה מסקצ'רותיי הנוכחיות וקטגוריית SKECHERS PERFORMANCE  המקצועית יותר בעלת רפידת ה-Goga Mat המותאמות ספציפית לענפי הספורט השונים: ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ופילאטיס, מכון כושר ועוד.

העיצובים בעיני מגניבים ביותר, קיציים כומו שצריך ולגמרי זורמים עם הטרנד הכה אהוב עלי של לשדך נעלי ספורט/סניקרס לשמלות וחצאיות. הנה, תראו:




339 שקל


339 שקל


349 שקל


349 שקל


359 שקל
379 שקל


419 שקל
 
499 שקל - הדגם הזה עוצב בידי האצן האולימפי מב קפלזיגי (שעד לרגע עיון בקומוניקט לא הכרתי את שמו כי הקשר ביני לבין אצנות אולימפית היא כמו הקשר ביני לבין שורשים בלונדיניים)


הפעם החלטתי לא להיות אגואיסטה (היה לא קל) ולתרום את שובר המתנה שלי לחצי השני, גם כי הוא עשה הסבה בקריירה ומגיע לו פרס וגם כי יש לו גב מהסוג הזה שלא יכול ללכת עם 'סתם' נעליים פלאס בתור האלטרואיסטית שאני, ממש רציתי שיהיה לו נוח כמו שלי נוח עם הסקצ'רס שלי. כן, אני מוכנה להענקת תואר קדושת השוז השמיימית.



הוא בחר אותן בעצמו לא לפני ששלח לי תמונות כדי לקבל אישור. והוא ממש ממש מבסוט.

ולפנות סיום, שפריץ קטן של נוסטלגיה - זכור נזכרתי שבתחילת שנות האלפיימ'ז טופפתי בנעלי ספורט מגניבות של סקצ'רס ומקירות תאי זכרוני העבשים אף נזכרתי שחרשתי עליהן עד שכמעט והתחננו לפרוש לעולם שכולו טוב ומיחזור. אבל אי אפשר לשכוח את הפרזנטורית האפרוחית של התקופה שאני לא מפסיקה להתגעגע אליה (לתקופה, לא לבריטני), בעיקר כי הייתי בת עשרימים:


במרכז - בריטנוש מקדימה את זמנה עם חצאית וסניקס, בשמאל- בול איך שהתלבשתי אז (2002 כזה אם אני לא טועה טעות אלצהיימרית)

ובחזרה להווה - הפרסומת העדכנית עם דמי לובאטו - אחלה קופי, איי מאסט סיי



איפה:
תל אביב – האנגר 9, נמל תל אביב+קניון איילון | ירושלים – רחוב יפו  44 | חולון – המכתש 6 | רמת גן – קניון אילון | 
אשדוד – סטאר סנטר | באר שבע – גרנד קניון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

לייק זה פה

אינסטה: @skechers_il

ובברכת שנרוץ רחוק אך בתוך המזגן,
צ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...