יום שלישי, יולי 26, 2016

הדרך החדשה והזולה (יותר) לדעת אם הבושם החדש שלך מתאים לך

כמי שבילתה את ילדותה בשנות השמונים של המאה הקודמת בזמן שבטלפון היתה חוגה, ערוץ 1 היה ערוץ אחד ויחיד, להקות צבאיות צעדו במצעד הפזמונים וסמי היה שם של בורקס, אני ממש מחבבת את כל מה שקורה עכשיו, עם הקידמה הזו של הצעירים. לא שהיה רע אז, להיפך, היה הרבה יותר גזעי ונאיבי מהיום אבל יש משהו מסעיר בתקופה הנוכחית, כשבכל יום נפתחת אפשרות אחרת לספק סקרנות, לקבל מידע, להתייעץ, להשתעשע וכמובן לבזבז כסף ברחבי האינטרנט על דברים שלפני חמש דקות לא חשבתי שאני רוצה אבל פתאום אני ממש חייבת.



כמו למשל, ScentWish - מיזם אינטרנטי חדש ודרך קצת אחרת לרכוש בושם חדש. מדובר באתר שמאפשר למנויותיו להתנסות בכל חודש בבושם חדש על פי טעמן האישי וסקרנותן וזאת באמצעות איליגורתם שמחשב עבורן מהו טווח הניחוחות המתאים להן ביותר.

נשמע מסובך? אולי טיפה, אבל תכף תבינו הכל. מה שהאתר בעצם מציע זו אפשרות להרשם לאחד מסוגי המנויים המוצעים (פירוט ומחירים פה למטה) או לבצע רכישה ללא מנוי, לענות על שאלון קצר המכיל שאלות כמו בת כמה את?, מהי העונה המועדפת עלייך בשנה? מהו המשקה המועדף עלייך? מהו הריח המועדף עלייך וכו' ולבסוף מהם שלושת הבשמים הפייבוריטים שלך. האתר מחשב את תוצאות השאלון ובאמצעות אותו אליגוריתם מציג למנויות רשימת בשמים שלדעתו היא המתאימה להן ביותר. 

לאחר בחירת הבושם המועדף, הוא ישלח אליך הביתה כדוגמית המכילה 8 מ"ל ומגיעה בתוך מחסנית וגם בקבוק ספריי וכיסוי קטיפה שמאוד נוח לקחת בתיק. בקומוניקט כתוב שהכמות מספיקה ל-4 התזות ביום אבל זאת בהנחה שזה הבושם היחיד שיש לך בעולם (לא תקף במקרה שלי).
בכל חודש תקבל המנויה דוגמית בושם אחר מתוך מבחר של 350 בשמים ע"פ בחירתה וטעמה האישי ואם תחשוק נפשה בבושם בגודל מלא היא תוכל לרכוש אותו במחירים מוזלים.

ואיך אני יודעת את כל זה? ניסיתי בעצמי!
(גילוי נאות - הוזמנתי להתנסות ב'רכישה' חד פעמית, ללא צורך בהרשמה למנוי)


למה זה טוב? אני ממש לא מצטטת מהקומוניקט וזו דעתי הכנה - זה חוסך את חוסר הנוחות שבלנסות בושם חדש בפארמים תחת עיניהן הפקוחה ויצר הטרף המוגבר של דיילות היופי, זו הזדמנות טובה להיזכר קצת בבשמים שפעם נורא אהבת ואת קצת מתגעגעת אבל לא מספיק כדי לקנות חדש בגודל מלא (במקרה שלי, HYPNOSE של לנקום) וכי זה פשוט כיף לקבל בושם חדש פעם בחודש ועוד אחד כזה שלא כבד בתיק.

ועכשיו לתכל'ס - מנויים ומחירים:

  • תכנית חודש בחודשו: 69.90 ₪ (ניתן להירשם למנוי של חודש אחד בלבד ולאחר חודש לבטלו ללא התחייבות)
  • תכנית 3 חודשים: 203 ₪ (במקום 210 ₪)
  • תכנית 6 חודשים: 398 ₪ (במקום 419 ₪)
  • תכנית 12 חודשים (12 בשמים לכל השנה, בושם אחד בכל חודש): 780 ₪ (במקום 839 ₪) 
רכישה חד פעמית - 69.90 ₪

פייס: פה
אינסטה:  @scentwish

ובברכת שנתבשם ונריח כמו גיברת של הביוקר,
צ'או, בלות


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...