יום שישי, ינואר 20, 2017

האתר החדש של SeboCalm וקוד קופון לחברות של הגיברת!

בשורה משמחת לחובבות הטיפוח ולמי שמכורות, די בצדק, למוצרים המעולים של SeboCalm - החברה עלתה עם אתר חדש שחוסך את המסע לפארמים וגם מציע אחלה מבצעים ומחירים מופחתים על רבים מהמוצרים האהובים.



ולא, אני לא מעיפה פה קומפלמנטים על ריק, אני מכירה היטב את המוצרים של סבוקלם, התנסיתי בהם וסיקרתי אותם כאן בבלוג בעבר וכך, לא התלבטתי רבות כאשר ניגשתי לבחור מוצרים מהאתר ולהשמיש את הקופון הנדיב שנשלח אלי מהחברה ואלה חביביי אשר בדרך אלי עם מחיריהם בידוק כפי שהם מוצגים באתר:

השתמשתי בו בעבר ואני זוכרת שהוא היה פשוט מעולה
₪79.90 ₪67.90

כי הייתיט מאוד מרוצה מקרם ה-BB שלהם, כי אני מאוד אוהבת את התכונה המייקאפית של קרם ה-CC ואת הקלילות שלו וכי בגדול קרם CC זה החיים
₪119.90 ₪99.90

כי הדאו הנוכחי עומד להסתיים וכי אני סומכת על סבוקלם שגם הדאודורנט שלהם יודע לעבוד

₪49.90 ₪42.40

כי בא לי לפנק את אורי האחיינית הפעוטה שלי הכפרהעליה חייםשלדודה
₪54.90 ₪46.00

ובגלל שכל 'רכישותיי' יחדיו עברו את סכום מאתיים השקלקלים, פונקתי בתיק טיפוח עם מוצרים מוקטניםשאיני יודעת מהם כי לא מצאתי פירוט באתר אבל היי, פולניה פולנהי אבל לא תשמעו אותי מתלוננת. ואם תיהתן - כל קניה באתר מעל 200 שקל תזכה אתכן בתיק הנ"ל.

ומה חוץ? אפשר להצטרף למועדון הלקוחות ולקבל הטבות והנחות, ליהנות מהנחות לרגל השקת האתר, 15% הנחה למימוש בקניה ראשונה, לקרוא מאמרים מקצועיים וכאמור לחסוך זמן וכסף

אבל אבל - הכי חשוב! גם אתן, חבורת הקוסמטיש הנאמנה של הגיברת מפורגנות כעת בקוד קופון בשווי 30 שקל לקניה באתר - הקישו אותו כשאתן מגיעות לקופה לאחר לחיצה על סל הקניות. 
קוד הקופון: welovemeirav והוא תקף עד 30.1.2017. מהרו.

האתר נמצא בקישור הזה

אז... לטפח, לטפח, לטפח,
ובברכת שתמיד נזכה לקוד קופון,
צ'או, בלות







אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...