יום שלישי, נובמבר 09, 2010

Seven's Heaven

לא מזמן הושקה קולקציית החורף של מותג הג'ינסים היקר להחריד יליד לוס אנג'לס SEVEN. בדרך כלל אני לא נוטה לדווח על ביגודים שאינם נאים לכיס הממוצע, אך בשל מוצלחותם הרבה פלוס פלוס של הדגמים אין לי ברירה אלא להתלהב בקול ולהשאיר לכן את השיקולים הכלכליים בנושא.

ב-SEVEN, מצליחים גם לייצר גזרות סופר עדכניות וגם טקסטורות מפתיעות ומרגשות ולכן אין פלא שמיטב סלבריטאי טינסל טאון כמו אנג'לינה-אל תעשי לי עוד ילד פליז-ג'ולי, קמרון-אולי תמצאי כבר בויפרנד-דיאז, בן-מתי תעשה כבר סרט איכותי-אפלק, וג'ייק-אל תרגיש רע כי אתה מקבל תפקידים יותר טובים מאחותך-ג'ילנהול, מקפידים לעטות אותם בקביעות.

נקודה לרעה: כפרסומאית, נחרדתי מן המסר אשר נושא שמה המלא של החברה - for all mankind כי האמת היא שהג'ינס הזה ממש אינו מיועד לכל המין האנושי כולו. יש רעבים באפריקה, יש צפון קוריאנים שאוכלים אחד את השני מרעב ויש גם ישראלים כמוני שאינם יכולים להרשות לעצמם ג'ינס באלף שקל. לא כלכלית ולא מוסרית.

ובכל זאת, למרובי היכולת, הדגמים ממש ממש מוצלחים. יותר בגזרת הסקיני ופחות בגזרת הבויפרנד:

הסקיניז:





הבויפרנד:



הבויפרנד הנכון יותר:




טווח המחירים: 1200-1500 ש"ח
להשיג ב: אניק, ג'ינס בר, פקטורי 54, אמפוריום.

צ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. אוחחח סבן, הסקיני בהחלט הורסים, אבל גם המחיר הורס (בעיקר את החור בכיס).

    גם אין עליהם סיילים אף פעם, כך שזה באמת לא נגיש. (נגיש, אבל רק אם ממש ממש מתאמצים, וכרגע אני מעדיפה לעשות ירח דבש במלונות פאר בהונג קונג, מאשר להוציא כסף על ג'ינסים - עניין של סדר עדיפויות בחיים :))

    שרונה

    השבמחק
  2. שרונה - צודקת לגמרי. ביקור במזרח שווה כל פריט אבר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...