יום רביעי, דצמבר 22, 2010

יפה לי טוטאלי

כבר חשבה הגיברת כי תמו ימי הפינוק שהיא מוזמנת אליהם וכי מעתה תצטרך לדאוג לטיפוחיה בעצמה, אך למרות גישתה התבוסתנית, מצאה עצמה ב-TOTALOOK, וואן סטופ שופ חדש בכפר סבא לטיפוחיישן ופינוקיישן. המרכז הלבן והמטופח בעצמו, הוקם ע"י אמיר ביבי, רוקח ומנהל רשת בתי מרקחת במקצועו שרצה להקים מקום שייתן מענה לצורך במגוון טיפולים תחת קורת גג אחת עם דגש על טיפול מהיר. בתפריט: טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער בשעווה, מני-פדי, איפור מקצועי, פן, עיסויים, שיזוף בהתזה ועוד.

נקודה גדולה לפירגון: בטוטאלוק מחטאים את מכשירי הטיפול במכשירי סטריליזציה שמיועדים בד"כ לחדרי ניתוח. כלים וציוד חד פעמי, ניתנים בתום הטיפול כמתנה ללקוחה.





אני בחרתי באיפור מקצועי כדי לפנק את פניי המזדקנות גם כי אני תמיד סקרנית לדעת איך אראה בסוף וגם כי אני אוהבת להסתכל על מאפרות בפעולה וללמוד מה הן עושות.

טיפלה בי רוית חן המקסימה שאיפרה אותי במוצרים של בועז שטיין, סיפרה לי סיפורים מעניינים והנעימה את זמני ואת עפעפיי.




רוית ואני עם המוצר המוגמר. אבל יצא קצת טשטש

אז המשכתי לצלם בבית


בקרוב יקומו עוד סניפים ברחבי הארץ. בינתיים, אתן מוזמנות לקפוץ לסניף הכפר סבאי: ויצמן 83, מרכז אהרוני.
077-5156067




מחירים לדוגמא:

מריחת לק (ידיים): 30 ש"ח
שעווה רגליים מלא: 120 ש"ח
איפור אירוע: 250 ש"ח
שיזוף בהתזה: 140 ש"ח
פן+עיסוי ראש: 80 ש"ח

תהיו לי יפות
וצ'או, בלות.





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...