יום ראשון, דצמבר 12, 2010

HOT DOG

זהו, הקור כבר פה. וחוץ מלדאוג לתחת של עצמנו, כלומר שלא יהיה לו קר, לחלקינו יש עוד טוסיק קטן בבית שהולך אחרינו לכל מקום בבית, מקפיד להסתכל עלינו רוב הזמן ובלילה מטפס למיטה ומנסה לתפוס את הספוט הכי טוב. אני מדברת כמובן על הכלבים שלנו, היצורים האלה שאנחנו בטוחים שיש בתוכם בנאדם קטן עם המון אופי וטונה שכל שנתקע בגוף פרוותי עם ארבע רגליים, אלה שמכפילים את תדירות החיוכים והצחוקים בבית ואף פעם לא מסרבים לארוחה או ביס טעים. גם להם, או יותר מדויק לקטנים ונטולי הפרווה שביניהם, מגיעה כסות חורף כדי לעבור את טיולי ה'למטה' החורפיים בשלום.

בשבוע שעבר קיבלתי למייל שלי טעימה מקולקציית החורף של המותג הישראלי RIBOS מבית 'ביו פט' (יצרני 'בונזו' ו'לה קט') ולמרות שהגולדנית הפרטית שלי מתהלכת במעיל פרווה עבות משלה וממש לא צריכה תוספי חימום אקסטרניים, החלטתי לעשות שירות אופנתי לבעלי הפיציקטים ולעדכן אותם בטרנדים הכלביים לחורף זה:

נקניקייה בעטיפה מחניפה

אמריקן אפרל, איכלו את לבבותיכם

הדפס ה-Hound's tooth הסופר-קלאסי, אם בכלבים עסקינן

"איזה הוווורס! מאאאאאיפה?"

מסתבר שהכל נראה יותר טוב על בלונדיניות.

אם הצלם הזה לא מעביר עלי פוטושופ אני מאכיל אותו בונזו מקופסת שימורים.

בקיצ, מתי אוכלים?



המחירים הממש נוחים נעים בין 50-100 ש"ח וניתן להשיג את הדגמים בחנויות מובחרות ברחבי הארץ שאפשר לברר את מיקומן בטלפון: 1-800-602030.
הדגם הגדול ביותר מיועד לכלבים שאורכם (מהראש עד לזנב) מגיע עד 70 ס"מ (גודל ממוצע של גור לברדור מתבגר)

שיהיה שבוע פוך,
וצ'ה-האו האו, בלות.



5 תגובות :

  1. מקסים !!!
    ואהבתי מה שכתבת בהתחלה, על תדירות החיוכים והצחוקים, כל כך נכון !!!

    השבמחק
  2. הי מירב, איזה בגדים....לי יש את כלבה מס' 2, פקינזית מאלפת, אבל יש לה המון שיער, ולכן ביגוד זה מהמם, אבל לא נוח לה. ניסיתי מגפיים, והיא רצתה לאכול אותי לארוחת בוקר...שבוע נפלא!!

    השבמחק
  3. מגפיים זה הכי NO NO כי זה מנתק אותם מהתחושה של הליכה על קרקע מוצקה... אז היא צודקת! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...