יום שני, ינואר 17, 2011

מבזק קוסמטיש



ושוב, הגיברת בדקה ומצאה:

מסכת הזנה 'אינטנסיב' מבית HAIRCOP ESSENCE
המסכה הינה חלק מסדרת 'אינטנסיב' המבוססת על צמח האובלפיחה לטיפול מקצועי בשיער מרדני ויבש ומכילה ויטמינים. הפעם, ניתנה המסכה לנסיינית עם שיער ארוך ונוטה ליובש. היא מדווחת כי לאחר החפיפה והייבוש השיער הרגיש בריא ונינוח, אולם בבוקר שאחרי, ההשפעה פגה והשיער חזר לסורו. אני משערת שזה עניין של סוג שיער, שגרת הטיפול בו ומזג האוויר הנוכחי. בכל אופן, שווה להתנסות ולו עבור ההזנה שהמסכה מספקת.

מחירים: שמפו: 70 ש"ח, מסכה: 170 ש"ח. להשיג במספרות המובחרות, בחניות לצורכי מספרות וברשת "דרך היופי". לבירור הסניף הקרוב ניתן לפנות לטלפון 03-6596538.

ג'ל לניקוי פנים EFFACLAR מבית מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE-POSAY
הג'ל הוא חלק מסדרה חדשה המיועדת כעקרון לבני נוער הסובלים מאקנה אך מתאימה גם לעור שומני ורגיש. המוצר אינו מכיל אלכוהול, סבון, חומרי צבע ומבוסס על נוסחה חדשה. העור שלי אינו שמן אבל הוא אכן רגיש ולמרות זאת, הג'ל לא בדיוק התחבב על עור פניי ואף עודד את הופעתם של כמה חצ'קונים באיזור עצם הסנטר - אך עם זאת - יש מצב שאני לגמרי לא קהל היעד של המוצר. לשיקולכן.

מחיר: 95 ש"ח. להשיג בבתי המרקחת המובחרים.

קרם עיניים מתקן advanced eye conture cream של חברת AVANOVA רמת הגולן
הקרם מבוסס על מרכיבים טבעיים, מועשר בתמצית פירות מרמת הגולן ומכיל חמצות אמינו לשמירה על גמישות העור. מי אמר שאין קוסמטיקה ראויה תוצרת כחול לבן? הקרם נעים, קליל, נספג במהירות ומותיר רעננות מסוימת באיזור שסביב העיניים. הריח שלו לא משו משו אבל נסבל כל עוד הוא שוכן באיזור העיניים, איפה שהאף לא מריח. אימצתי.


מחיר: 115 ש"ח. להשיג בחנות המפעל, איזור התעשיה בני יהודה ברמת הגולן, רשת עדן טבע מרקט, ניו פארם ובתי מרקחת מובחרים.


מייקאפ מינרלי AFFINITONE MINERAL מבית מייבלין ניו יורק
מייבלין אהוביי שוב סיפקו את רצונותיי הקוסמטיים ושיגרו אלי מייקאפ פשוט נהדר - הוא OIL FREE, מצויד במקדם הגנה ומתאים לכל סוגי העור ומגיע ב-8 גוונים שונים. אבל הכי חשוב - הוא נמרח נהדר ומעניק כיסוי נפלא ומספק ששנשאר לכמה שעיות טובות. אחלה מן אחלה!

מחיר: 139.99 ש"ח. להשיג ב: סופר פארם, H&O, המשביר לצרכן, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

ועוד אחד ממייבלין:

מסקרה LASH STILETTO VOLUPTUOUS
הנה לכן עוד מסקרה מוצלחת מבית מייבלין. יש לה מברשת בצורת S שגם אוספת כמות סבירה ובלתי מלכלכת של חומר וגם מגיעה יותר בנוחות לבסיס הריס. למרות ההבטחה לעבות ולהאריך, רק פונקציית הארכת הריסים באמת עובדת כאן אך עם זאת הווליום מספק ומעניק ריסים מאופרים כהוגן - אך לא בהגזמה. יופי.

מחיר: 109.99 ש"ח. להשיג ב: סופר פארם, H&O, המשביר לצרכן, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.


לטפח לטפח לטפח.
צ'או, בלות.

תגובה 1 :

  1. היי, רציתי רק להמליץ על המייקאפ המינרלי הזה של מייבלין. הוא עושה בדיוק את כל מה שהוא טוען לעשות, נמרח כמו חמאה ובאמת מחזיק לי כל היום.. אני בד"כ יוצאת מוקדם בבוקר וחוזרת רק בסביבות 7 בערב הביתה והמייקאפ עדיין נשאר במקומו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...