יום שישי, מרץ 04, 2011

מבזק קוסמטיש!

קרם גוף ופילינג סורבה מסדרת 'מון שרי של SOAP & MORE
חברת הטיפוח השיקה זה מכבר את קולקציית 'מון שרי' בניחוח דובדבן יפני. למרות שעדיין אין זו עונת הסאקורה התאהבתי פלוס במוצרים שנושאים ריח נפלא שנישא למרחקים. חמאת הפילינג אמנם משאירה סוג של שומניות על העור בעת הקילוח, אך התחושה מתפוגגת לאחר הניגוב ונותר אותו ריח דובדבני מופלא. קרם הגוף נעים, מזין ויכול לשמש כתחליף בושם. אהבתי פלוס.
מחירים: קרם גוף - 69 ₪ ל- 260 מ"ל, פילינג סורבה: 55 ₪ ל-420 מ"ל

Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector סרום לפנים מבית CLINIQUE
"העור אינו שוכח את נזקי השמש" מספר הקומוניקט, "אך כעת הוא יכול לסלוח". אמת בפרסום? יצאתי לבדוק ושבתי בעיקר עם הרבה מילים טובות. הסרום הנהדר הזה מקנה טקסטורה חלקה ונעימה לעור הפנים ומחזיר להם את הרעננות והלחות שהם כה זקוקים לה. גם הקמטים זוכים כאן להזנה והם אמנם לא נעלמים כליל אך בהחלט הופכים למבויישים יותר וחצופים פחות. מוצר אליפות.
מחיר: 435 ש"ח ל-30 מ"ל

All About Eyes SerumDe-Puffing Eye Massage סרום רולר לעיניים מבית CLINIQUE
הרולר הקריר שמתיימר להחליף את הכף הקפואה לבקרים של נפיחות סביב העיניים עושה עבודתו נאמנה ומשטיח ומבהיר את האיזור שמתחת לעיניים. בתור אחת שעיגולים שחורים ונפיחות אינם זרים לה, אני מתענגת על הסרום וחשה כי בתוספת מייקאפ וקונסילר, איש לא יידע שאמש הלכתי לישון בשלוש. המוצר מתאים לכל סוגי העור, אינו צורב ואינו משאיר תחושה שומנית/רטובה מסביב לעיניים (כפי שרבים מהתכשירים המקבילים עושים) והוא גם בטוח לשימוש עם עדשות מגע. איי לייק.

מחיר: 170 ש"ח ל-15 מ"ל



WRINKLE FILLER מזרק למילוי קמטים מבית ROC
טוב זה לא באמת מזרק, זה רק ב'כאילו' שיהיה נוח להחדיר את הקרם לאיזורים הרצויים. ה'מזרק' מכיל חומצה הילאורונית, תרכיבי מילוי ומינרלים ומיועד לטיפול בקמטי המצח, סביב השפתיים וסביב העיניים אך אפשר בהחלט ליישם אותו גם על הקמטים המעצבנים שעל הצוואר. זהו מוצר מוצלח ביותר, שמרגיע את הקמטים ומטשטש כיאות את עומקם. הוא נהדר לשימוש טרום איפור, נספג במהירות רבה ויש לו מרקם נעים. הקמטים שלי אמנם עצבניים עליו אך אני חיה עם זה בשלום.
מחיר מומלץ לצרכן: 299 ש"ח ל-10 מ"ל (כ-90 שאיבות)

קרם לחות AQUALIA THERMAL מבית VICHY ללא פראבן
הקרם המיועד לעור פנים חסר לחות (כמו שלי) ואינו מכיל פראבן (תוצר לוואי של תעשיית הנפט שניתן למצוא במוצרי קוסמטיקה רבים מדי). הקומוניקט מרנן כי המינרלים שמצויים בקרם מגיעים ממעיינות וישי בצרפת והמציאות מוכיחה שכנראה זה נכון - עור הפנים חש כי מצא לו ידיד חדש, הקרם מעניק תחושה חלקה ומשיית, ותחושת ההזנה ניכרת. מעולה כקרם לפני מייקאפ.
מחיר: 120 ש"ח ל-40 מ"ל
להשיג רק בבית מרקחת פרטיים בליווי יעוץ רוקח (מהלך שיווקי גאוני לעניות דעתי)
לבירור על בית המרקחת הקרוב למעונך: 03-6178299

מסקרה Volume express falsies - Black Drama מבית מייבלין
במייבלין שיחררו עוד מסקרה מסדרת ה FALSIES (ריסים מלאכותיים) והעשירו אותה בפיגמנטים שחורים ללוק שחור דרמטי במיוחד. אמנם מייבלין הם מותג חזק של מסקרות אך הפעם לא נפלתי מהביצועים. המסקרה אמנם עמידה ובהחלט מדגישה את הריסים אבל התוצאה סבירה פלוס. לצערי, לראשונה בתולדות הרומן שלי עם מוצרי מייבלין, המסקרה עיקצצה לי בעיניים בכל פעם שהשמשתי אותה. לא חובה.

מחיר: 109.99 ש"ח

סדרת טיפוח הפנים MOIST RESERVE מבית קרליין
הסדרה מכילה את רכיב ה-AQUA CACTEE לשימור הלחות במזג אוויר קר ויבש ומכילה קרם לחות, קרם עיניים וסרום. מנסיון, אני יכולה להעיד שהמוצרים הקוסמטיים של קרליין ניחנים במרקם נהדר וריחות עדינים והעבודה שהם נותנים מורגשת - אבל, ואולי זו רק אני, השימוש במוצרים הנ"ל תמיד מלווה בהתחצ'קנות מה ובצריבה סביב העיניים. אם לא נתקלתן בבעיות הנ"ל, ראו את המוצרים כמומלצים. הם גם לא נוסו על בעלי חיים.

מחירים: קרם לחות: 134.99 ש"ח ל-50 מ"ל, קרם עיניים: 149.99 ש"ח ל-30 מ"ל,
סרום: 134.99 ש"ח ל-50 מ"ל

לטפח, לטפח, לטפח.
שיהיה סופ"ש דבש
וצ'או, בלות


2 תגובות :

  1. אני ממש אוהבת את המוצרים של וישי, הם מעולים בעייני.

    השבמחק
  2. זה הראשון שהתנסיתי בו וכבר הפכתי לקהל שבוי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...