יום שני, יוני 20, 2011

ביוטי טיפי

כידוע, השבוע יחול חג הקוסמטיש השנתי של הסופר פארם, הלא היא עיר ה'ביוטי סיטי' בגני התערוכה. לקראת האירוע הגיע מלאי קומוניקטים אל תיבת המייל שלי, ביניהם מסמך טיפים מאת פרדריק ריימונד, המאפר הראשי של חברת קלרינס, המיועדים לאישה הישראלית. חשבתי שיהיה חביב ויעיל לחלוק איתכן, בעיקר כי זה מיועד לנו, הנצרבות בחמסין, ולא לכל מיני קוקטיות אירופיות עם עור פנים נטול כתמי שמש.

מוכנות? קבלו:

איפור נכון לקיץ לאישה הישראלית מאת פרדריק ריימונד, מדריך האיפור הראשי של קלרינס

1. בקיץ אנו מזיעים יותר ולכן האיפור נוטה להימרח מהר. לכן, לאיפור העיניים מומלץ שימוש במסקרה ועפרונות עיניים עמידים בפני מים זיעה ולחות.

2. בקיץ העור נוטה להפריש יותר שומן ולהבריק, לכן מומלץ להשתמש במייק אפ נטול שומן (OIL FREE), גם אם העור אינו שומני. מייק אפ מסוג זה מתקבע טוב על העור לאורך כל היום ומונע הברקה.

3. על מנת לקבל מראה מוקפד, בריא ורענן מומלץ שימוש בפודרה משזפת. ניתן להשתמש בה גם כסומק וגם על אזור המחשוף. פודרה משזפת מעצימה את גוון השיזוף ומעניקה מראה זוהר.

4. לאיפור השפתיים, מומלץ לעונה הקרובה גלוס שקוף המעניק לשפתיים אפקט מראה- שקוף סקסי וחושני.

5. מוצר MUST לקיץ הקרוב הוא מקדם ההגנה.

6. LESS IS MORE: בקיץ הישראלי, רצוי להשתמש במעט מייק אפ בשילוב עם קרם לחות, ברונזר במרקם פודרה ומסקרה שחורה עמידה במים. להשלמת המראה, אודם עם מעט צבע או ליפ גלוס ורוד, עדיף עם הגנת SPF.

7. לתחזוק כללי אה-לה כוכבות הוליווד שלבי בפק"ל טיפוח: סרום, לחות ליום, קרם הגנה, סרום לילה, קרם צוואר, קרם לילה, פילינג וקרם לחות.

8. עיגולים שחורים תחת העיניים: לערבב קונסילר בסטיק עם קרם עיניים לפני היציאה מהבית. הקונסילר יכסה את סימני העייפות ובנוסף ילחח את העור ולא יחדור לקמטים.

9. עיניים נפוחות: לטבול שני פדים מצמר גפן במסיר איפור נוזלי לעיניים, להניח בפריזר כמה דקות עד שלב אחד לפני שזה קופא, לקחת את שני הפדים, להניח על העיניים ולשכב כ 3 עד 4 דקות.

10. לוק רענן: לאחר האיפור, לפדר מתחת לעיניים עם מעט צללית ורודה. הצללית תטשטש את סימני העייפות ותיתן זוהר וברק לעור הפנים.

"איזה כיף לי, אני המאפר הראשי של קלרינס". פרדריק ריימונד.

רוצות לפגוש את פרדריק? הוא יחכה לכן בביוטי סיטי, בימים רביעי חמישי הקרובים 22-23.6
בין השעות: 11:00 - 21:00

לאתר הביוטי סיטי, בו גם מככבת יורז טרולי במדור הבלוגים: http://beauty.super-pharm.co.il/beauty/
תהיו יפות
וצ'או, בלות.






אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...