יום חמישי, יולי 07, 2011

בלרינה-צ'אן כאן

כל קיץ קורה דבר מה, והקיץ קרתה לי אובססייה קשה. פיתחתי תלות מופרזת בכל אתר שמוכר פריט אחד מסוים שטרם ראיתי בארץ ועשה לי מעגלי הורה בקישקעס כשנתקלתי בו בווינדואו שופינג אקראי באיביי: חצאית טול באורך מידי, עם עדיפות לגוון טלק. כיוון שבכל פעם ששאלתי את עצמי :"האם את באמת מעניינת להזמין את הפריט הנ"ל?" וקיבלתי תשובה חיובית, החלטתי לממש את האובססייה ולרכוש לעצמי חצאית חמדה למען הרגעת הקרביים הגועשים.

הנה יפתי:


19.90$ בחנות הזו פלאס הצעת הגשה שווה


והיום, היא הגיעה! חיש מהר עפתי לדואר ואספתי אותה בציפייה גדולה לבדוק אם היא כזו הורסת גם פייס טו פייס. מסקנות הבדיקה: בהחלט כן. אחת הסיבות שכיף לעשות הזמנות מארצות כמו קוריאה תאילנד או יפן הם הפינוקים הקטנים ויתרת תשומת הלב שהם מעניקים לכל שמונצע שהם מוכרים. בשנה שעברה קניתי סתם פינצטה בבנגקוק, שלמרות שהיתה זולה ופשוטה, זרועותיה היו מוצמדות בטבעת פלסטיק ורודה וזעירה עם פפיון. אותי, המניירות הקטנות האלה מפוררות.
לכן לא התפלאתי כשפתחתי את האריזה וזה מה שראיתי:


בנוסף, חיכתה לי קשת פנינים חמודית וחינמית
בפתק כתוב:
Thank you for purchasing. I hope you like the skirt. Here I'm sending small gifts for you.
I hope you like it, too. Thank you again. have a nice day!
ולמטה יש אזהרות כביסה. על זה אני מדברת כשאני אומרת אקסטרה מייל.

בעקבות החיפוש אחר החצאית המושלמת שמחירה יהיה סביר, פיתחתי אובססיה נוספת, הפעם לחנויות אונליין של בגדים מקוריאה, שמאוד מזכירים את הסטייל היפני והתאילנדי שתמיד משמח לי את שריר הסטיילינג. נוסף על הפריטים המולטי הורסים שהאתרים האלה מציעים, הסטיילינג שעושים במזרח פשוט מושלם בעיניי - הוא פשוט, פרקטי, טרנדי והכי הכי נכון ולכן שאבתי רעיונות אינספור בכל הנוגע לאיך לובשים את הטוטו הזו.

הנה כמה הצעות הגשה שעושות לי לחייך מבפנים:






התמונות לקוחות מהאתרים הבאים: http://fashionblast.com/

אזהרה: באתרים הנ"ל טמונה סכנת התמכרות קשה. אני נפלתי בסם.
אבל מה כפת לי, יש לי חצאית טוטו דנדשה עימה אפליג אל תוך הקיץ.

שיהיה סופ"ש דבש, צפו מחר במישטרת הגיברת
וצ'או, בלות.

12 תגובות :

  1. פוסט מקסים. הטוטו עם הג'קט בצבע זית - מושלם.

    השבמחק
  2. לגמרי. הפייבוריטית שלי היא זו עם הכובע והטישרט. הניגודיות עושה לי את זה ביג טיים.

    השבמחק
  3. הפוסט כל כך מוצלח שעשית לי חשק לטוטו בעצמי!

    השבמחק
  4. את יכולה לשתף בבקשה מאיפה בדיוק הזמנת?
    באמת עשית חשק לאחת כזו ! :)

    השבמחק
  5. מכאן http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330465846536&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_5591wt_1139

    יש עוד המון כאלה באיביי וגם בצבעים נוספים.

    השבמחק
  6. האמת שיש חצאית די דומה גם באייץ' אנד אם.
    לא עם טול, אלא מן בד רשת כזה, בורוד בהיר/ניוד.
    מזל שיש פה הצעות הגשה, אחרת היא הייתה נשארת עם התוית בארון :)

    השבמחק
  7. ומה דעתך על החצאית של קייט?
    http://www.people.com/people/gallery/0,,20508768,00.html#20987052
    היא גם בסגנון יחסית דומה, אולי תעשי פוסט על חצאיות כאלו גם? :)

    השבמחק
  8. איפי - אני פה כדי לשמח

    קייט - אם היתה לי כזו, הייתי עושה עליה פוסט :))

    השבמחק
  9. אני לא רוצה לבאס, אבל במקרה הגעתי עכשיו להציץ פה, ואני מופתעת מצירוף המקרים המזהיר כי בדיוק ראיתי בחנות ממנה חזרתי חצאיות בדיוק כמו חצאית הקראש שלך, והן עלו שישים ש"ח כל אחת! רק צריך לבחור צבע! כמובן שקניתי אחת בצבע שוקו בהיר. החצאיות של "גפן", אגב. לא יודעת איפה מוכרים דברים שלהם, פעם ראיתי בשוק מחניודה בירושלים. אולי עדיין יש.

    השבמחק
  10. היי בנות רציתי לדעת אם באתר http://www.yesstyle.com/en/home.html יש משלוחים לישראל? אם כן אז אני הולכת לחרוש עליו חחחח אשמח אם מישהי שיודעת תענה תודה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שיש אבל הוא אתר יקר יחסית ומשלוח יקר - נסי לחפש את אותם בגדים באיביי, יש מצב שתמצאי את רובם

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...