יום שני, דצמבר 05, 2011

פירגוניי לפיפה

לא, לא הזותי שהיא עכשיו אחות של נסיכה. לה מפרגנים מספיק. הגיעותי הלום כדי לעשות כפיים לעוד מיזם מבורך לשיפור איכות מתניהן של נשות כנען הדשנות יותר - החנות הישראלית המקוונת PIPA לבגדים במידות 42-56 בניצוחה של מיכל הראל, שמייבאת את כל הפריטים ממותגים יעודיים בדנמרק. סיפור הקמתה של PIPA אינו מפתיע - נקעה נפשה של הראל בסיבובי שופינג עקרים, חברה טובה ציידה אותה בלינקים של מעצבים סקנדינביים ובתוך זמן פעוט כבר היתה הראל על מטוס בדרך לדנמרק וחזרה משם עם שלל פריטים ממותגים מתחשבים, איכותיים ומחמיאים שאותם אפשר לפגוש באתר.
למשל:


 CARMAKOMA רוק שיק עם טוויסט מעודן 



359 ש"ח

485 ש"ח






DNY פריטי בייסיק וג'ינס מחטב


300 ש"ח

150 ש"ח


LauRie בגדים בעלי תקן אקו טקס (לאקולוגיה וסחר הוגן) בגזרות קלאסיות


372 ש"ח

345 ש"ח


למעוניינות, פיפה מציעה הנחות לרגל הפתיחה, משלוחים חינם (שמגיעים אגב עד הבית עם שליח, ואם לא מוצא חן או לא מתאים אפשר לשלוח חזרה או להחליף) ובקרוב גם מכירת השקה בתל אביב. לעדכונים ופרטים נוספים וגם לראות את הבגדים 'על באמת' היכנסו לבלוג של שרונה שתשמש על תקן סטייליסטית הבית באירוע ולפייס של PIPA.


קטנה לפני סיום - אפילו בובת התצוגה של פיפה הגיעה בטיסה מדנמרק.. המידה שלה היא 44 ומסתבר שפשוט לא מייצרים כאן בובות במידה הזו. פפפ..


שתהיו יפות, בכל המידות
וצ'או, בלות






5 תגובות :

  1. איך זה שלא שמת לב שהמחירים באתר של PIPA הם כמעט פי שניים מהמחירים של אותם פריטים באתר של הספק בדנמרק ???
    יש בכל הקולקצייה פריט אחד שווה ואני אקנה אותו ישירות בארת בחו"ל. המחירים בארץ פשוט שערורייה

    השבמחק
  2. כי זו לא כתבת תחקיר או כתבה השוואתית. זה פוסט על בוטיק עם קונספט שאני אוהבת.

    השבמחק
  3. הקונספט בסדר ואת גם כותבת יפה אבל ההגינות מחייבת להביא לידיעת הקוראות שהמחירים של הפריטים באתר של PIPA יקרים באופן משמעותי מהמחירים של אותם פריטים בדיוק שמוצעים למכירה באתר של היצרן בחו"ל. למה לקנות בארץ? איפה ההגיון?

    השבמחק
  4. חשבתי שכבר ניהלנו את הדיון הזה אצלי..

    השבמחק
  5. אנונימית - תודה, אבל כשאני מסקרת בוטיק אני בודקת מה הוא מוכר ולמי זה יכול להתאים ואני לא מתחקה אחר המקורות. אני לא מחויבת למה שאת מכנה 'הגינות' כי איני עיתון וכי זו לא כתבת תחקיר בה הגיוני להביא את כל הנתונים. ליבוא מחו"ל יש עלות ומחיר בגד מגלם בתוכו את המודל הרווחי של העסק. מי שמתנגדת מוזמנת לרכוש אונליין - איטס א פרי קאנטרי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...