יום שני, דצמבר 26, 2011

פוסט מלבושים - לילה בגלריה

אמש נערכה תערוכת בוגרי בית הספר לפרסום ACC של תרצה גרנות ז"ל ומכיוון שהנני בוגרת גאה של המוסד והשנה גם הוזמנתי לשמש כמתרגלת בכמה שיעורים, אצתי לבחון את פירות החינוך שעברו השנה הקופירייטרים הצעירים.
התערוכה התקיימה בגלריה (דניאל ברוטשילד) וסברתי כי יהיה זה ראוי להשקיע מעט ולחנוך את מכנסי הטופשופ הדנדשים שלי אשר רכשתי כאשר הוזמנתי לבקר בסניף בקניון פתח תקווה. מיד יגיעו מיני דגמים אך לפנות זאת, הנה המלבושים:



וסט: רנואר
חולצה: קיבלתי אותה מרזיאלה גרשון בימי העיתונאות שלי אבל היא ממותג איטלקי שאיני זוכרת את שמו
מכנסיים: טופשופ
מגפוניים: TO GO


גרסת האינסטגרם (אני מכורה). תודה לאיילו'ש שצילם

זה מה שחשבה הסטודנטית מעיין עוזרי על הדמוקרטיה המתכווצת. אני מזדהה.

וביו טרן של 180 מעלות - הכיצד התרשמתי ממרכולת החורף של טופשופ? ובכן, אין ספק שהדגמים נהדרים, משובבים ונחשקים אך מנגד, לעיתים איכותם הבינונית אינה מצדיקה את מחירם המופרז. לא נמצא ולו פריט אחד שמחירו מתחת ל-300 ש"ח ובגזרת האקססוריז המופרזות עולה דרגה וההשתוללות התמחורית על פריטים שאפשר למצוא גם בתחנה מרכזית אינה הגיונית. אך עם זאת, עלי לשבח ולקלס את מכנסיי החדשים שעוטפים את האגן באופן מושלם ויש להם גזרה שיקית מאין כמוה.

מנת שיק נוספת מבית טופשופ:








בעוד פחות מחודש אנחית את ישבני הדשן על אדמות גרמניה. אני בהחלט מתכננת לאתר את הסניף המקומי (בעיר מיינץ שאשהה בה שבוע) ולקוות שהנחות הסופעונה עדיין יהיו תקפות (בגרמנית קוראים לזה 'רדוצירן'). יש בכלל טופשופ בגרמניה?


הלכתי לבדוק אם הדרכון בתוקף,
צ'או, בלות.

5 תגובות :

  1. את מהממת! המכנסיים מעולים עלייך!

    השבמחק
  2. אני גם מכורה לאינסטגרם, את לא לבד.
    אהבתי מאוד את החולצה שאת לובשת, יש לי משהו בצבע פיץ' בארון ועכשיו הזכרת לי שהיא קיימת, אז תודה לך!

    השבמחק
  3. המכנסיים החדשים נראים מעולה. אני מחפשת את המכנסיים השחורות האולטימטיביות כבר זמן רב ודווקא בטופשופ לא חשבתי לחפש. אז תודה!

    אגב, אני חושבת שהלב שלי החמיץ פעימה כשראיתי את הסוודר האפור עם האיור של הכלב והפפיון עליו של טופשופ. מושלם!

    השבמחק
  4. שרונה - בכיף :)
    POINT - גם אני חיפשתי אותם רבות ועכשיו אני שומרת עליהם כאתרוג בסוכות... וגם אני צריכה קוצב לב אחרי הסוודר המדובר..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...