יום שישי, ינואר 13, 2012

מה בקופסה?

לפני כשבועיים נקראתי לחזות בהשקת קופסת המגדנות הקוסמטית GLOSSY BOX אשר הגיעה מעבר לים בכדי לבסס את מקומה בארץ כנען, לאחר שנחלה הצלחה גם בבגרמניה, אנגליה, איטליה, דרום קוריאה, צרפת וספרד.
במה מדובר? במנוי קבוע של 59.5 ש"ח לחודש, אשר במסגרתו מקבלת המנויה (לסניף הדואר הקרוב לביתה), קופסת ורדרדה המכילה בין חמישה לשבעה ממתקי קוסמטיקה המושקים לראשונה בארץ, באריזת Travel. יש להירשם באתר החברה, למלא שאלון המרכיב את הפרופיל הקוסמטי האישי שלך, ולקבל מדי חודש מגוון מוצרים להתנסות אישית אשר מתאימים לפרופיל שיצרת.
זה מה שהכילה הקופסה שקיבלנו. החודש, כבר יש קופסה עם תכולה חדשה.

מנכ"ל החברה דן מנו, אשר מינכו"לו יוחצן עד זרא, אירח את ההשקה ואף לחץ יד לכל מי שהגיעה למאורע. בכנות? הייתי בטוחה שהוא יהיה שחצן תפסן (לא ראיתי 'הישרדות', סתם מרושם כללי) אך הוא היה חביב, אדיב והגיש את המצגת ביעילות וקלילות.


בקלילות

ההשקה לבלוגריות נערכה ב'בית הישג' ברוטשילד פינת שד"ל (איזה שם יעעבש לבניין כה הורס) ועלי לציין את עבודת הסטיילינג הקונספטואלית שעשו אנשי גלוסי בוקס באולם האירוח - התאורה היתה ורודה, סידורי הפרחים היו ניאו קלאסים והשולחנות היו עמוסים מיני מתוקים שגם ללא-חובבת-מתוק שכמוני היו טו דיי פור 

דליש.

אך האירוע המרכזי ללא ספק, היה לבישת הבכורה של הסרבל הענוג החדש שלי שהתעופף אלי ארוני היישר מ-ASOS לאחר שליקטתי אותו במחיר הפעוט של כעשרים דולרים.

מימין, גרסת אסוס, משמאל, נסיון פוטושופי נואש להיפטר מהורוד עז שהתמונה היתה צבועה בו. התמונה לא משקפת, אבל צבעי הסרבל במציאות זהים לחלוטין לאלה שבתמונה

היה מאוד ורוד, מאוד ורוד.

כאן הצבעים יצאו אמינים יותר. כמו בגרסת אסוס, לא הרגשתי צורך לאבזר אותו בכלל חוץ מעגילים חרישיים וגג צמיד צנוע.
הגרביונים אלמוניים, לא זוכרת מהיכן
האוקספורדיות של TO GO

ניאו קלאסיציזם 

כך לא משתעממים כאשר למצגת ממתינים. גאלה מוצאת דרך יצירתית להציג את הטבעת הדיוואית שלה

מאוד ורוד.

בחזרה ל-GLOSSY BOX - אני חושבת שזהו קונספט שיווקי אדיר, מה שנקרא בפירסומית/שיווקית vehicle יעיל וסקסי להחדרת מוצרים חדשים אל משתמשות יעודיות שעושה שמח לשני הצדדים - היצרנים, מקבלים תפוצה יעודית ורחבה של מוצרים חדשים, מאגר דאטה-בייס עצום של קהלי יעד פוטנציאלים והחשוב מכל מבחינתם - צרכניות חדשות למוצרים חדשים. המנויות מצידן, מקבלות מדי חודש קופסת הפתעות חיננית עם מיתוג מקסים, במחיר מאוד מאוד משתלם. לולא הייתי בלוגרית שמקבלת מוצרים להתנסות על בסיס קבוע, מן הסתם הייתי מצטרפת לקהל המנויות. שלא תבינו לא נכון, הרעב אינו שובע וממש בא לי! אבל יש גבול לחזרזירות. 





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...