יום חמישי, פברואר 02, 2012

אשכולית אדומה לפנים

בשבוע שעבר, בעודי הלומת ג'ט לג (כן, אני תופסת ג'ט לג גם אחרי טיסה של שלוש שעות וחצי) התכנסתי יחד עם חברותיי לבלוגי הטיפוח בכדי לחנוך את סדרת הנקיון החדשה לפנים של ניוטרוג'ינה VISIBLY CLEAR PINK GRAPEFRUIT אשר מבוססת על תכונותיה וניחוחה של האשכולית האדומה (בניוטרוג'ינה מתייחסים אליה כ'אשכולית ורודה').




הפרזנטציה נערכה בהאנגר 12 בנמל ת"א במסעדת טוב הטעם Kitchen Market בה הסבנו סביב שולחן עמוס אשכוליות אדומות והקשבנו להרבה מלל


של זו, שאינני זוכרת מהו תפקידה בחברה, מתנצלת

של מנהלת המותג

של רופאת עור שדיברה על אקנה. היה מאוד מעניין אם כי היא אמרה שלא הוכח עדיין קשר בין חצ'קונים למזונות מסוימים. או יה? הבו לי במבה או בוטנים וחצ'קון הבלהות שיתנוסס על לחיי יהיה הוכחה די משכנעת.

אז על מה כל הרעש? "המלחמה בראשים שחורים מעולם לא הריחה טוב כל כך" אומר הקומוניקט ומתגאה בשלושה מוצרים בעלי פעולה זהה אך מרקם שונה: תרחיץ גרגרים (90 ש"ח ל-150 מ"ל), תרחיץ ג'ל (90 ש"ח ל-200 מ"ל) ותרחיץ קרם (90 ש"ח ל-150 מ"ל). המוצרים נרקחו בטכנולוגייה הרשומה כפטנט ונועדו להילחם בניצני האקנה כדוגמת ראשים שחורים ולבנים.

בתכלעס - אחלה מוצר. אני התנסיתי ועדיין משתמשת בתרחיץ הגרגרים והוא עושה עבודה נפלאה של ניקוי יסודי מבלי להותיר את העור מיובש וצמא לקרם לחות. כאזרחית אשר עור פניה יכול לשמש כריזורט נופש ל'שחורים' שמתי לב שהם מופיעים פחות. הניחוח זהה לזה של האשכולית האדומה וחיבובו הוא טעם אישי. לי הוא קצת מציק.

אך עם כל השבחים יש כאן 'אבל' - אני מאמינה שמוצרי טיפוח, עד כמה שהם מהוללים ובעלי תכונות אקטיביות, תמיד יעבדו פחות טוב על פנים שלא עברו טיפול קוסמטי מקיף. לכן אני ממליצה בחום לעבור מדי פעם תחת ידיה של קוסמטיקאית לניקוי עמוק ורענון האפידרמיס.

ובחזרה לנמל - לשמחתי יצא לי לשבת ליד הבלוגרית מיכל מהבלוג מטריושקה שלא הכרתי אישית לפני כן, ושתינו 'תעלפנו יחדיו על עיצוב האריזה הורוד ועל המנות המגרות שהגישו לנו ללעיסה והיא גם צילמה אותי:

ז'קט ושורטס: H&M סניף היידלברג
חולצה: מהבוטיק של רזיאלה גרשון
תיק: Tchibo
גרבונים: H&M
מגפונים: כריסטיאן סיריאנו ל-PAYLESS
טבעת: אמא שלי קנתה לעצמה (לא יודעת איפה) ולא הסתדר לה



ממש במקרה לבשתי את גרבוניי הורודים (בתמונות הם יצאו ניאונים אבל הם לא) מבלי לדעת שכל הקונספט הקישוטי של אותו אירוע יחגג בורוד פוקסייה. בגרמניה התנפלתי על כל מחלקת גרבונים שנקרתה בדרכי כדי למצוא גוונים שקשה למצוא כאן. התרברבויות נוספות בפוסטים הבאים.

טפחו, מרחו וגשו לקוסמטיקאית הקרובה לביתכן. בקרוב מאוד אמליץ על שלי.

צ'או, בלות.

5 תגובות :

  1. איזה אאוטפיט הורס, ממש אהבתי!

    השבמחק
  2. אני מאוד אהבתי את המוצרים גרביונים סוףף הדרךךך!! את נראת ממש יפה

    השבמחק
  3. אישיתאני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם - לא יקרים מידי ועושים את העבודה
    לגבי הריח - זוועות חחח אבל עושה עבודה טובה על עור מעורב כמו שלי, קניתי את קרם הגרגירים ואחרי שלושה ימים אני יכולה לציין כי הוא עושה עבודה מעולה (טובה יותר מיקרים ממנו בכמה רמות). אגב למי שמעוניינת יש עליו 40 אחוז הנחה בסופר פארם אז ממש משתלם לנסות.

    לגבי הגרביונים - נהרסתי!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...