יום ראשון, פברואר 05, 2012

טיפוח קל"ב

בחמישי האחרון קפצתי לקוסמטיקאית שלי דקלה לייכטר, כדי להתנסות בטיפול במסכה חדשה שהיא 'מריצה' עכשיו אצלה בבוטיק הקטן והחמים שלה באבן גבירול 155 (חצי דקה מהבית שלי, איזה פינוק). המסכה נקראת INSTANT FIRM X והיא מבית פיטר תומס רות', חברת קוסמטיקה פארא-רפואית וזוכת פרסים. המסכה אמורה להעניק עור פנים מוצק וחלק יותר ואף מצומצם נקבוביות. היא מכילה חומרים פעילים כפנטנול, רטינול פלמיטט, מגנזיום סיליקט, ו-EDTA. העובדים אל תוך עומק שכבות העור. המסכה אף מבטיחה מיצוק והחלקת קמטים ו'שקיות' סביב העיניים, קמטי אף-פה, קמטי קווי המצח ועוד - וכל זאת תוך שבע דקות ולמשך כשבע שעות.



האם היא מקיימת? HELL YA!
על מיטת הטיפולים. עדיף לא לדבר במהלך ההמתנה לפעולתה של המסכה כדי לתת לה לעבוד בשקט. במקום זה אפשר להצטלם ולבדוק איך יצאו הגבות שדיקלה סידרה לי קצת.

התוצאה היתה מרגשת - עור הפנים התמצק, נוסף לו דוק של גלאם והקמטים אכן התרככו.

כמה שעות לאחר מכן - עדיין מוצק, עדיין משמח (והזדמנות חד פעמית לראות אותי נטולת מייקאפ)
התמונה לא ממש משקפת את התוצאה כי הוא צולמה באייפון אבל במציאות ממש חשים בשינוי.

המסכה הנ"ל מומלצת ביותר למי שמתכננת לצאת לאירוע שאליו היא חשה צורך להיראות פיגוז, ובסוף היום רק חשוב לשטוף אותה (ומן הסתם את האיפור שמעליה). בקרוב תתקיים החתונה של ה-BFF יפית, ואני בהחלט מתכוונת לעבור אצל דיקלה לטיפול נוסף. מיותר לציין שתחת ברכתי, גם הכלה כבר עברה את טיפול היופי הטרום-חופתי שלה תחת ידיה העדינות של דיקלה. 

ערב אחרי הטיפול במסכה - גלאמלישס!
הסיפור מאחורי התמונה הזו, שצולמה במסיבת הרווקות של יפית בשישי האחרון הוא ממש מגניב אבל אני ארחיב כשיהיו לי תמונות נוספות. מבטיחה.

את המסכה ניתן לרכוש אצל דיקלה והיא עולה 300 ש"ח. לא יקר רצח ובהחלט שווה את התוצאה וכיוון שהיא לא לטיפול יומיומי אני משערת שגם יקח לה הרבה זמן להיגמר. אפשר גם לבקש מדיקלה לשלב את הטיפול במסכה כחלק מכל טיפול פנים שניתן אצלה.

ולפני סיום, אני ממליצה לקפוץ אל דיקלה בלי קשר ולהתפנק בטיפולים מגוונים מעור פנים ועד מני-פדי. כשהמתנתי לתור שלי, הלקוחה שהיתה לפניי בדיוק סיימה ועמדה בקופה. מבלי לדעת איזה טיפול בדיוק היא עברה חשבתי לעצמי, "וואו יש לבחורה הזו גבות מושלמות" אחר כך הבנתי שזו עבודה של דיקלה.

המחירים נוחים ביותר (פדיקור מלא ב-120 ש"ח, מניקור קלאסי 60 ש"ח, טיפול זוהר 250 ש"ח וכו') ותמיד חמים ונעים אצלה. ואף פעם, אבל אף פעם לא יצאתי ממנה עם פנים אדומות או נטועות ספוטים אדומים.

חמים ונעים.

נותנת שואו ב-"24/7"

למי שמעוניינת להגיע לטיפול: דקלה לייכטר, אבן גבירול 155, טל: 03-6021824

תנו לה בלייק, הבוטיק חוגג החודש שלוש שנים ובקרוב יעלו הטבות מפנקות: http://www.facebook.com/DiklaLeichter.p.m.ecosmetics

טפחו, התפנקו ואמרו 'לא' לשחורים,
צ'או, בלות.













7 תגובות :

  1. נראה נחמד, ובאמת לא יקר יחסית לאזור

    השבמחק
  2. אני אוהבת שאת תמיד הולכת על כל הקופה בלנסות מוצרים חדשים , ותמיד כייף להכיר עוד אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.. המקום שלה נראה באמת חמים. שווה לנסות

    ערב נפלא

    השבמחק
  3. גם בשבילי זה ממש קל"ב. אני שוקלת ללכת להציץ מחר, יש לי עניינים באזור באזל

    השבמחק
  4. ביום חמישי אחה"צ אני שם. מדהים היה הטיימינג שלך כי כמעט ונסעתי בשישי עד לקיסריה .....
    כי אין כמו המלצה מפה לאוזן.

    השבמחק
  5. לפני חודשיים אחותי התחתנה..גם אני החלטתי לנסות פעם ראשונה בחיים טיפול אצל קוסמטיקאית שהעור יראה מקסים...שמה לי מסיכה של דרמלוג'יקה שעשתה לי כוויה על כל הפנים..העור שלי היה בצבע סלק ושרף לי בטירוף...

    כל הכבוד על האומץ ועל התוצאה:-)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...