יום רביעי, מרץ 14, 2012

HAVAIANAS - DIY

מכירות את כפכפי הוויאנאס? בטח מכירות. נדמה לי שאלה כפכפי האצבע הנחשקים ביותר בישראל. בתוך תוכי אני תוהה מה סוד הקסם ולמה ישראליות מעדיפות את הוויאנאס על פני כל כפכפי אצבע אחרים, שנראים די אותו דבר, אך בשל נסיוני בתחום הפרסום אני מורידה פעמיים את השאפו -  כי תכלעס, מאוד לא פשוט ליצור נחשקות כה בלעדית  ובינלאומית למוצר כה חסר בידול.


מכיוון שמעולם לא התנסיתי בכפכוף בזוג הוויאנאס, החלטתי שיהיה זה ראוי לקפוץ לפרזנטציית הקיץ של המותג, בה נחשף השוס המתוכנן לעונת הקיץ - כפכפים בהרכבה עצמית או כפי שמכנים זאת בהוויאנאס: 
MYOH: MAKE YOUR OWN HAVAIANAS


איך זה עובד? בוחרים סוליה (גברית או נשית), בוחרים גם רצועה (סלים או עבה) ויוצרים את הכפכף הנחשק. לאחר מכן, אפשר להוסיף ניטים, אבני נוי ו/או אבני סברובסקי ומה יצא? כפכפים ב'עיצוב אישי' פחות או יותר..


מסובבים את הגלגל ומתאימים רצועה לסוליה

 

 
מוסרים אותן לטיפול בעמדת ה-MYOH

 
ומתחדשים בזוג כפכפים DIY

הכירו את מעטרי הבהונות האישיים שלי לקיץ הקרוב

שמה רגל.


עוד הוויאנאס לקיץ 2012:




את רקיחת הכפכפים האישיים (מידות 35-46) ניתן לבצע בחנות המותג בדיזינגוף 81 ובקניון בת ים.

מחירים: 
כפכפי SLIM  – 150 ש'
כפכפים עם רצועות עבות – טופ- 100 ש'
מחיר לתוספת קישוטים: בין 5-10 ש'.

מחירי דגמי קולקציית הקיץ: 100-800 ש"ח 
להשיג ברשת חנויות HAVAIANAS : דיזינגוף 81 ושינקין 14 ת"א בקניון בת-ים ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.

נדמה לי ששמעתי אתמול את החזאית של ערוץ 1 אומרת שהאביב יגיע רשמית בשבוע הבא. CAN'T WAIT.

שיהיה יום דבש
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. אוי, זה רעיון פשוט ענק. כי תמיד בא לנו משהו שאין.
    שלך יצאו מהממות. אוף בא לי גם ובעיקר בא לי שיגיע כבר הקיץ.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...