יום חמישי, מאי 24, 2012

הצוקריות חוזרות

כשהאחיות עינב והדס צוקר סגרו את המותג 'רוס אובטה' נחמץ ליבי בקרבי. אמנם, טווח המחירים של 'רוס אובטה' לא ממש התחשב בכיסי הפרטי, אבל אהבתי לראות ולמשש את הקולקציות שהיו אפופות בגישה אמנותית, מקורית ובלתי מתפשרת באיכותה ושמחתי שיש בארץ מעצבות עם טעם כה משובח ופרשנות מקורית לטרנדים. לכן, עלצתי לשמוע כי האחיות צוקר חברו לאתר השופינג הכנעני StyleRiver ורקחו עבורו ועבורנו, המתגעגעות, קולקציית קפסולה ייחודית  המבוססת על ערכי 'רוס אובטה' והמגלמת כרגיל, את כשרונן וראייתן האופנתית של הצוקריות.


הקולקציה נבנתה מתוך חשיבה על בניית טוטאל לוקים ומכילה שבעה פריטים שמהם ניתן להרכיב 12 מערכות לבוש. למשל:


ז'קט מדהים עם ניחוח אוונגרדי שעבר תהליך של פירוק והרכבה, צביעה מחודשת לכל חלק בנפרד ומעוטר בתיפורים בחלקו בחיצוני. מי לייקי.

שתי שמלות שמרכיבות שמלה אחת. אפשר ללכת עם כל אחת מהן בנפרד ושתיהן גורג'אס גם לחוד.

השמלה שעשתה אותי. 
יש אותה גם בכחול נייבי, ואני ממש רוצה אותה לידי. אצלי. עלי.

הקולקציה מורכבת מבדים משובחים ככותנה (100%), משי, ויסקוזה וטנסל וכדרכן, העבירו הצוקריות את הבדים סדרת שטיפות ועיבודים, מה שמאוד אפיין את כתב היד שלהן ב'רוס אובטה'.

מתי אפשר לחמוס? החל מה-3 ביוני. עד אז, והחל מהיום, תלווה הספירה לאחור לתחילת המכירה, בבלוג שבו בכל יום תוכלו להציץ לעולמן היצירתי של הדס ועינב צוקר, לצפות בסרטונים המתארים את תהליך העבודה, לבחון את מקורות ההשראה ובעיקר לחכות בסבלנות. לנרשמות באתר תוצע מכירה מוקדמת של הפריטים.


עינב (מימין) והדס (משמאל) צוקר. ביניהן - ליבי כץ בר, שותפה וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של StyleRiver
כל השלוש לבושות בפריטי הקולקציה.

לסיום סיומת, וכמובן איך אפשר בלי קצת אומנותצ' - כחלק מ'פרויקט עשרת הימים' של קולקציית הקפסולה, חברו האחיות לצלמת הישראלית  ג'ניפר אבסירה  שנבחרה בין היתר לאחת מעשרת הצלמים המבטיחים לשנת 2010 ע"י מגזין  Dazed and Confused ואף עבדה עם ויויאן ווסטווד, וזו הרכיבה 'מוד בורד' אמנותי של השראות מפריטי הקפסולה:






טווח מחירי הקולקציה: 300-700 ש"ח. קביל ביותר ואף משמח.
להשיג כאמור בלעדית, ב-StyleRiver.com
מכירה מוקדמת לנרשמות בלבד תיערך בין ה-31.5-2.6.12
Cant Wait.

שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...