יום ראשון, יוני 03, 2012

אל תדרכו על נעלי הדיסקו שלי

ג'וי ג'וי, הוזמנתי לעוד פרזנטציה של קולקציית נעלי קיץ, הפעם של מותג היבוא 'דיסקו רוסו' אשר מציע שלל דגמים, רובם על עקבים אלה או אחרים, חלקם גבוהים, עד נפיליים ויש גם מבחר לחובבות הקרבה לרצפה. המחירים - יקרים מדי בעיני.


הרשו לי לאנוס רגע במה זו ולחלוק איתכן את הרהוריי העמוקים על נשים ועקבים: אני למשל, אוהבת מאוד לנעול נעלי עקב. בכל פרזנטציה, ווינדואו שופינג ברשת או בחיים האמיתיים, המשיכה הטבעית שלי היא תמיד לנעלי העקב - כי בלעדיהן אני מרגישה ננסית (1.62 בקושי על שטוח) ושהשוקיים שלי עבות מהרגיל. אין להתווכח, כך הבנתי במרוצת השנים בהן אני מהדסת על הגובה, עם אשליית הצרות והאורך שעקבים הגונים מעניקים לשוקיה של כל גיברת, בכל מבנה ובכל משקל.


 אך עם זאת, יש גבול לגובה העקבים שאני יכולה להרשות לעצמי לנעול, בעיקר כי אני מסוגלת לעקם את הרגל גם כשאני נועלת כפכפים וכי אני באמת, אבל באמת, מפחדת ליפול - מדרכות ארצנו, שרובן נטולות ריצוף מינימלי וסובלות מחורים ומהמורות, הן בעיני איום מתמשך על שלמות הגולגולת (או התחת) שלי. אך זו לא הסיבה היחידה - אני פשוט חושבת שעקבים גבוהים מדי מעוותים את היציבה ו'ממפלצים' (משורש מ.פ.ל.צ.ת) את הנועלות אותם. למרות שזו מחשבה שערורייתית למדי, אני חשה שיש בעקבים גבוהים מדי משהו שקצת מחבל בנשיות, קצת דראגיסטי, אם יורשה לי.


לדוגמה, עקבים גבוהים מדי:
769 ש"ח


729 ש"ח


729 ש"ח

עקבים הגיוניים:
639 ש"ח


619 ש"ח


596 ש"ח


619 ש"ח. בחרתי את הדגם הזה כמתנה מהמותג (ואפשר לצפות בו בפעולה בפוסט הקודם).
נוח? באופן גבולי.


599 ש"ח


679 ש"ח


529 ש"ח

569 ש"ח


יש מצב שמיקמתי ברשימת העקבים הסבירים גם כאלה הזהים בגובהם לחברים ברשימת הגבוהים מדי (לא מדדתי, סורי), וזאת כי לעיתים אימום הנעל מאפשר צעידה בטוחה יותר וסלחנות מה כלפי גובה העקב.


לחובבות ההליכה השטוחה:
699 ש"ח

439 ש"ח


309 ש"ח

349 ש"ח






טווח מחירים: ערב : 600-1,000 ₪ , קז'ואל 309-729 ₪

להשיג ברשת חנויות דיסקו רוסו  :
דיזינגוף 69 תל אביב
כצנלסון 51 גבעתיים
רוטשילד 38 ראשון לציון,
יוספטל 92 בת ים
סוקולוב 47 חולון 
מרכז סטאר סנטר אשדוד,
קניון השדרה השביעית דרך חברון 48 באר שבע
חנות אאוטלט קיבוץ גליות 32 תל אביב 
ובחנויות מובחרות - טלפון לברורים: 6813532 – 03 

פייס: פה

שיהיה שבוע מלובש, מטופח ובריא,
וצ'או, בלות





2 תגובות :

  1. מסכימה איתך לחלוטין, גובה כזה מוגזם ולא כו"כ נשי. מפתיע אותי שיש לזה קונות (אחרת לא היו מייצרים...)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...