יום שבת, יוני 16, 2012

מאסט שופ.

שופינג אונליין - ויסכימו איתי קנייניות הרשת הותיקות - יכול להיות קצת מבאס, בטח כשמגיעים לאתר עם שכיות חמדה, מריירים ומפנטזים ולבסוף מתברר שאותו אתר אינו שולח משלוחה לכנען. לשם כך קם האתר הישראלי mustop.co.il שמאפשר רכישה של בגדים ונעליים מאתרים כ-ZAPPOS, האתר של ריבוק ו-ROBEEZ, אתר נעלי הפעוטות.

איך זה עובד? הרשמה באתר מסטופ מקנה לכן קוד אישי וכתובת בארה"ב, אליה מגיע המשלוח שהזמנתן (ושתשלמו עליו 19$ - מחיר קבוע שאינו משתנה), מאותה כתובת, יוצא המשלוח לישראל - ומגיע עד הבית. הוזמנתי ע"י האתר להתנסות ולהזמין לי עקבונים או שטוחונים און דה האוס והתקשיתי לסרב. יצאתי למשימת הרכבת וויש ליסט של לא יותר משני פריטים (הסכום שקיבלתי איפשר זאת) באמאזון וזאפוס וגיליתי שעל פניו, הקונספט של מסטופ מצוין, אך בפועל - הוא קצת טריקי: זאפוס ואמאזון לא מכבדים תשלום ב-PAY PAL וגם לא ממש חיבבו את כרטיס האשראי (הבינלאומי) שלי וכך, נאלצתי לפצוח בסדרת שיחות אימייל עם שירות הלקוחות של מסטופ, שהיו - חשוב לציין - אדיבים, חביבים, נכונים לסייע ובעלי סבלנות מרובה לשאלתנית שכמותי. 

לבסוף, וטוב אם הייתי עושה זאת מהתחלה, השתמשתי בשירות המצוין של מסטופ 'קונים בשבילכם'  - שם מזינים את הקישור לדגם הנבחר וגם פרטים אישיים ופרטי אמצעי תשלום וזהו, הנעליים בדרך. לא יודעת מה איתכן, אני די אוהבת לחכות לדוור.

רכישותיי המרגשות במסע שופינג וירטואלי זה (הקישורים בגוף המלל):

UNLISTED של קנת' קול.


נעילת מבחן, דקות ספורות לאחר שנחתו בביתי. PASS!

 ערכתי בזמנו משאל בפייסבוק כי היה לי נורא קשה לבחור והן זכו ברוב קולות, ובצדק. כבונוס על יופיין, הן גם קלות כנוצה, מתאימות ככפפה לכפות רגליי הצרות ויחסית לעקבוניות גבוהות, הן די נוחות.
המועמדות לדוז פואה היו:
הימנית היא של ROCKET DOG, השמאלית של NOT RATED. אני עדיין חושבת שהן הורסות, אולי בפעם הבאה.

בגלל שנשארו לי כמה דולרצ'ים שלא הספיקו לי לעוד זוג נעליים בחרתי לי טי מגניבה ונעימה ביותר, מסתבר, של JUNK FOOD
שני הפריטים אגב, היו ועודם בסייל. אני מבסוטה אש.

חוגגת את ההצלחה:
אני והחבר'ה בתמונה שכבר עיטרה פוסט קודם. רואים כמה פאן לנו יחדיו?

מסטופ: www.mustop.co.il
הפייס של מסטופ: כאן

2 תגובות :

  1. עם כזה מחיר אני מעדיפה לחסוך לטיסה, לערוך מסע קניות ללא עכבות ולחסוך את המחיר שבמשלוח... במיוחד שאני לאיודעת אם הבגד/נעליים יצטרכו לחזור חזרה לשולח :(

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...