יום חמישי, אוגוסט 16, 2012

יפה ברגע - הפעילות החינוכית החדשה של ניו-פארם

פעמים רבות, יוצא לי לשבת על אספרסיטו בבתי קפה ברחבי העיר וכיוון שהינני מעשנת, אני יושבת בחוץ. על כן איני יכולה להימנע מלסקור את העוברות והשבות ולשאוג עליהן ללא קול 'אבל למה??' - למה לא הזנת את השיער בקצת קרם טיפוח? למה החלטת שההרכב שבחרת ללבוש הולם הופעה בציבור? ולמה, למה למה לא טרחת לבצע רמונט מזערי של מסקרה-ברונזר-גלוס? תחושת התסכול רבה, כי אני באמת לא מאמינה שנשים שיוצאות מהבית מדוגמות כשקית אשפה אינן רוצות להיות יפות יותר, ואני לא מתכוונת לניתוחים פלסטיים, אני מתכוונת למינימום איפור שעושה מקסימום עבודה. 

 נכון, יש נשים רבות שהן כה יפות באופן טבעי, שלמי אכפת אם הן מאופרות או לא. יש לי חברה כזו, כפרה עליה, שבכל ביקוריה אצלי מעולם לא חשתי צורך לרוץ למגירת האיפור שלי  ולדגם את פניה. אבל בינינו, כמה כאלה כבר יש? לשם הבהרת עמדתי - אני לגמרי נמצאת בקאסטה שנאסר לה לצאת לרחוב ללא מינימום מקיאז' וגם לי לקח כמה שנים עד שהתחלתי להתעניין באיך עושים אייליינר ומה לעזאזל עושים עם צלליות. 

המסקנה שלי היא שכנראה, אחוז ניכר מסרבניות האיפור פשוט אינן יודעות מה לעשות עם מוצרי האיפור השוכנים בחדר האמבט שלהן, או ש'אין להן זמן' (אין דבר כזה) או ש'יקר להן' וממש חבל, כי זה ממש פשוט, ממש מהיר ולעיתים ממש לא יקר.

אני משערת שמערך השיווק של 'ניו פארם' הגיע למסקנות דומות ולכן יצרו שם מהלך אסטרטגי חדש, השוכן תחת הכותרת 'יפה ברגע' שבא לבאר את בעיית הבורות הקוסמטית באמצעות מחיצה יעודית בדף הפייסבוק של ניו פארם, המכילה סרטוני הדרכת איפור אינסטנט שמסבירים למה מיועדים מוצרי האיפור ואיך משתמשים בהם ומערך טיפים שהוצמד לכל סרטון. בעיני הפרסומאיות זה אחלה קונספט שלדעתי יעבוד מצוין ולכן בחרתי להרחיב על הפעילות בפוסט הזה. בכלל, וסתם שתדעו, אני אף פעם לא כותבת פוסטים 'בכח' או כי משרד יחצ זה או אחר ביקש יפה, או נדנד או שלח מתנות - אני כותבת רק על מה שאני אוהבת.

נמשיך. 
ואלה חמשת מוצרי הבסיס שכל אישה צריכה, שלא נאמר חייבת, שישכנו לה בסל האיפור (מתוך הקומוניקט):

מייק אפ – מייק אפ הוא הבסיס לכל איפור וחשוב להתאימו לגוון עור הפנים וצרכיו. לבחירת הגוון האולטימטיבי יש למרוח מעט באזור הלחי התחתונה ולהשוות לגוון עור הצוואר והמחשוף.

סומק – תפקיד הסומק לתת חיות וחמימות לגוון עור הפנים לאחר מריחת המייק אפ. יש להבריש על עצמות הלחיים, מעצם הלחי החיצונית כלפי פנים הלחי.

מסקרה – גם אם אינך נוהגת לאפר את העיניים, עדיין ניתן להדגישן ולהעניק להן מסקרה ע"י מסקרה בלבד. בחרי את המסקרה המועדפת עליך שתעניק לך את התוצאות הרצויות: ריסים מלאות, ארוכות, מראה טבעי או דרמטי.

עיפרון עיניים – מריחת העיפרון בתוך העין תיצור מראה מאופר וסקסי ותקטין את העין. מריחה מחוץ לעין תדגיש את העין ותגדיל אותה.

שפתון – ניתן להדגיש את השפתיים במגוון מוצרים לפי התוצאות הרצויות – שפתון / גלוס / תוחם. יש לבחור את הגוון המועדף התואם לצבע השיער וגוון עור הפנים. 

הפעילות תתבצע גם בסניפי הרשת בעמדות של מותגי האיפור הנחשבים ל-MASS MARKET  וותכלול הדרכה מדיילות המותגים, קבלת קטלוג של 'מומלצי ניו פארם' ומכירת ערכת 'יפה ברגע' שמכילה כמה ממוצרי הבסיס של מותגי ה-MASS
הערכה שקיבלתי: מימין לשמאל: קונסילר של SOFT TOUCH, עפרון תוחם של REVLON, ברונזר של JADE, גלוס של CARELINE ומסקרה של REVLON

עוד נתונים מעניינים (מהקומוניקט) שעלו מסקר צרכנים שערכה ניו פארם אשר עסק בחוויית הקניות בפארמים :

39.2 מהנשים הולכות לפארם כשהן רוצות להתפנק.

ל- 97% מהנשים חשוב להיראות יפות ומטופחות ו – 93% ציינו שתשומת הלב למראה החיצוני חשובה להן בכל זמן ביום ובכל מקום.

88% מהנשים מעידות על כך שבניהן ישנו קשר בין המראה החיצוני שלהן להרגשה האישית.

היכן אנחנו מתאפרות וכמה זמן אנו מקדישות לאיפור וטיפוח?

60% מהנשים בישראל מקדישות לאיפור ולטיפוח פחות מ – 10 דקות ביום! (רואים. מ.ק)

83% מהנשים יוצאת מהבית עם מוצרי איפור בתיק.

35% מהנשים מתאפרות באוטו.

31% מהנשים מתאפרות בשירותים של העבודה.

22% מהנשים מתאפרות במעלית.

רק 15% מהנשים נושאות עימן תיק איפור ייעודי.

הסיבות לכך שנשים לא מתאפרות?

30% אין להן מספיק ידע ומיומנות

35% ההשקעה הכספית גבוהה מדי בשבילן

70% חוסר זמן 

בעיני הנתונים גבוהים מדי ועגומים מדי. לא רוצה להישמע קודרת מדי בשעה זו של היום, אבל בתחושה שלי הזנחה של החוץ משקפת הזנחה של הפנים, בדיוק כמו שבית מוזנח הוא בית בדיכאון.

עמוד הפייס של 'יפה ברגע': כאן
עמוד היוטיוב של כל הסרטונים: כאן

טפחו, התמרקו והסתרקו, כי זה הכי בקטנה.
וצ'או, בלות.

תגובה 1 :

  1. הו הגעגוע לתקופה בה הייתי יכולה להיות יפה ״ברגע״ כיום לוקח לי יותר כמו 40 דקות :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...