יום רביעי, נובמבר 07, 2012

הוניג-מה?

עונת הפרזנטציות בשיאה, אך לצערי זהו גם מדד הלחץ שיש לי בימים אלה בעסק המתפתח שלי, ולכן אני נאלצת להבריז קשות ורבות לאירועי יח"צ חביבים, אך לפעמים מתפנה לי שעה (או שאני מפנה בכוח) שבה אני חומקת מהלו"ז כדי לצפות בקולקציות דנדשות, כמו זו של הוניגמן למשל, ששיחררו זה עתה עוד קולקציית סתיו/חורף לנשים וגברים.

בעת הפרזנטציה, הציגו מעצבי הרשת את הקולקציות הנשיות והגבריות בזו אחר זו ולאורך הצגתה של הקולקציה הנשית, שמתי לב שאמנם אין לי מילה רעה אחת להגיד על מה שראיתי, אבל משהו הרגיש לי לא בסדר - לא הבנתי את הקולקצייה, או יותר נכון, את מי שאמורה ללבוש אותה.

כמי שעוסקת בפירסום, תהיתי גם הפעם - מה היה הבריף שעל פיו עבדו מעצבי הוניגמן? (באתר הזה יש הגדרה מצוינת של מהו בריף קריאיטיבי) כי כשעוסקים בקריאייטיב, בין אם מדובר בביסוס קולקציית אופנה, אקססוריז ואפילו סירי בישול, או כתיבת סדרת טלויזיה, או הקמת חנות פרחים לצורך העניין, חייבים לעבוד ע"פ קונספט מהודק, קהל יעד מוגדר ועוד כמה כללים נוקשים שבלעדיהם אמנם אפשר לבנות בניין עם מרפסות נורא יפות, אבל עם שלד ממש רעוע.  


לכן שאלתי את אחת ממעצבות הבית - "למי מיועדת הקולקציה?" ולצערי, קיבלתי את התשובה שאיששה את חששותיי: "לכולן". אבל אין דבר כזה 'כולן', יש המון סוגים של בחורות, ואותן בחורות צריכות להבין למי מהן מיועד המותג שמזמין אותן למדוד ולקנות את מוצריו.  אם תשאלו אותי, הקולקצייה מיועדת בעיקר לנשים בין הגילאים 35-55 שעובדות במשרד ושצריכות בגדים נוחים וקז'ואלים עם נגיעות טרנדיות ואיפוק מסוים, כי זה באמת מה שמאפיין לדעתי את הקולקציה הזו.


וכל מה שכתבתי, לא אומר שאי אפשר למצוא בהוניגמן פריטים יפים ולבישים שהגזרות שלהם יהיו עדכניות גם בחורף של שנה הבאה:





399.99 

799.99 

499.99 

219.99 

329.99 
220 

מן הקטלוג:



ובגזרה הגברית? דווקא שאפו! הקולקצייה מספקת מגוון נאה של פריטים שאמנם אין חדש תחת השמש בעיצובים שלהם, אבל הם סטרייטים למשעי, בדיוק כמו שבויפרנדים אוהבים.



לייקוש להוניגמן כאן
אתר: כאן

התפללו לגשם, כי נמאס לי שחם לי,
וצ'או, בלות.





6 תגובות :

  1. את כל כך צודקת...היתה תקופה שמאוד מאוד אהבתי את הוניגמן, לאחרונה אני לא מוצאת שם כלום...כניראה אני לא ניכנסת לקטגוריה של "כולם"...

    השבמחק
  2. מסכימה במיליון אחוז. זו אחת הבעיות שחוזרות על עצמן כמעט בכל הרשתות הישראליות, היעדר הדבר הכי בסיסי של להגדיר קהל יעד...אהבתי את מה שראיתי עד כה מהקולקציה של הוניגמן, אבל בדומה לקולקציות מעונות קודמות, לא בטוחה שהיא מתאימה "לכולן"

    השבמחק
  3. מסכימה מאוד עם מה שכתבת. הקולקציה של הגברים מוצלחת ואחידה יותר, הקולקציה של הנשים לעומת זאת, מאוד מבולבלת. אפשר למצוא בה פריטים מוצלחים, כמו למשל המעיל שמופיע כאן בפוסט שהוא בעיניי פנטסטי, אבל זו לא קולקציה שאת יכולה לבחון אותה ובאמת לחשוב שהיא מוצלחת.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...