יום חמישי, פברואר 14, 2013

ונוס, תאכלי אבק.

האגדה מספרת כי פעם, ממש מזמן, האלה הרומית ונוס והאלה המצרית סוטיס הפכו לצ'ילבות בעקבות מריבה די נדושה - מי תזכה בליבו של סאטורן? לאחר קרב קשה נוצחה סוטיס, נעלמה אך חזרה לבסוף בדמות סיריוס, הכוכב הזוהר ביותר בשמי הלילה. ולמה אני לפתע מספרת כאן סיפורי עם ועמים? כי יצא לי להכיר לאחרונה לעומק עוד חברת קוסמטיקה שידעתי אמנם על קיומה באחורי ראשי כי פעם התנסיתי בקרם האנטי אייג'ינג שלה, אך מאז עברו הרבה קרמים על עור פני. אני מדברת כמובן על SOTHYS, חברת קוסמטיקה טבעית המבוססת בפריז ואינה נמכרת על מדפי הפארמים, אלא בהתאמה אישית במכוני קוסמטיקה מורשים. מוצרי סוטיס הם טבעיים, שומרים על הסביבה וכמובן אינם תוצר של ניסויים בבעלי חיים, אשר נרקחים, נחקרים ומפותחים כבר משנת 1946.
האלה המצרית SOTHYS. הכי כוסית בשמיים.
בפרזנטציה מיוחדת לבלוגריות, הוצגה והודגמה בפנינו שיטת ה'איך להיראות יפה בדקה ה-90', כלומר איך לארגן את פרצופך באופן שיהיה קביל על הסביבה בכמה שפחות זמן. למען האמת, הופגזנו בכל כך הרבה מידע ונמרחתי בכל כך הרבה מוצרים שאם אכתוב על כולם הפוסט יסתיים בעוד יומיים ולכן (וקוראות הבלוג יעידו שאיני אומרת סתם) אכריז ואומר - המוצרים של סוטיס פשוט מעולים! לא הגעתי למסקנה זו מלמרוח חומרים על גב ידי אלא מתוך התנסות לאורך זמן של סבון פנים, מסכה ותחליב פנים שהשתמשתי בהם במקביל. עור הפנים פשוט מתמסר למוצרים האלה שמעניקים לו תאורה, מרקם נהדר והזנה אליפותית. 

יש לסוטיס טונות של מוצרים מעשרות סדרות ובגלל שהם אינם מוצר מדף הם נמכרים בהתאמה אישית ע"י קוסמטיקאיות מורשות, שלדעתי זה תמיד אמין ועדיף יותר מלשלוף קרם מהמדף או להימעך תחת הלחץ של דיילת פארמים אגרסיבית ולחזור הביתה עם המוצר הלא נכון לסוג העור.
תחליב פנים. מצוין גם למריחה לפני איפור. Emulsion douceur Hydra-Protective
261 

 Morning Cleanser סבון פנים מעולה (אין מחיר, קיבלתי דוגמית)

Hydradvance Hydra-nourishing Mask
מזינה זה אנדרסטייטמנט.
(אין מחיר, קיבלתי דוגמית)

הניחוח של כל המוצרים מעולה לדעתי. חלקם (תלוי מאיזו סדרה) נושאים ניחוח תה עדין שאני מאוד אהבתי אבל שיר שישבה לידי אהבה הרבה פחות וחלקם נושאים ניחוח קוסמטי עדין ונפלא שהוא לא ריח 'כימי' אבל גם לא צמחי באקסטרים.

מקשיבה יפה.

ואחרון חביבי - מלבושים:
פרוונית: רנואר
חולצת פסים: מכלבו C&A בגרמניה
ג'ינסים: ענבל מימרן של HONEY B
גרבונים: הוניגמן
מגפונים: AMERICAN EAGLE

יום אחרי הפרזנטציה, אורנה מלכי ליבנה העלתה את התמונה הזו לטיימליין שלי:
מסתבר שזוהי לואיז דוגמנית הבית של ערכות טופמודל לעיצוב אופנה. (באדיבות  TOPModel ישראל). לא בדיוק, אבל כמעט :)


מרכז סוטיס בישראל: דיזנגוף סנטר ת"א, טל/פקס: 03-6203397 / 03-6293007 
info@sothys.co.il

אתר: כאן

לייקוש: כאן

טפחו, מרחו והתייפו כי עוד שניה סופ"ש!
צ'או, בלות.

4 תגובות :

  1. כתוב מקסים... ועוד ביומולדת שלי!

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את מוצרי סוטיס. מוצרים מעולים !!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...