יום רביעי, אפריל 10, 2013

קוויקי קוסמטיש - CREMA!

כן, אני יודעת, לא כתבתי מאז פסח ועוד שניה יום העצמאות, אבל הייתי ועודי עמוסת עבודה וכעצמאית, אין לי את הפריווילגיה של לשוב הביתה מן העבודה ולשכוח ממנה עד ליום המחרת. עם זאת, אני חשה מחויבת לבלוג זה ולקוראותיו ולכן רקחתי עתה פוסט ריחני כדי לפצות על היעדרי. שנתחילה? יאללה.


שמפו לשיער צבוע מסדרת Crèma Alpha Touch COMPLEX

דבר הקומוניקט: סדרת הטיפוח החדשה לשיער של Crèma מכילה את קומפלקס ה- Alpha Touch  הייחודי, מועשר בויטמינים ומעניק לשיער מגע משי נעים, רכות מתמשכת וברק לאורך זמן.

בתכלעס: אחלה-מן-אחלה! בתור צבועת שיער זכיתי ממש כדבר הקומוניקט לשיער נעים ורך כמשי ולמעשה, כבר בשלב החפיפה השיער התרכך והתרצה וזאת למרות שלא השתמשתי במרכך (נגמלתי מזמן מן ההרגל המיותר הזה). מי לייק. 

כמה: 400 מ"ל : 16.99 ₪, 700 מ"ל : 24.99 ₪  

איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: הסדרה כוללת שמפו ומרכך לסוגי שיער נוספים: רגיל, יבש, מתולתל, ושמפו 2 ב-1 (כלומר שמפו ומרכך בתכשיר אחד) שמיועד לכל סוגי השיער. כל מוצרי CREMA לא נוסו על בעלי חיים.

ציון: 8.5

תחליב רחצה Crèma Total Moisture

דבר הקומוניקט: תחליב רחצה בשפופרת בתוספת רכיבים ייחודיים השומרים על לחות העור למשך 24 שעות. הרבה מעבר לכל תחליב רחצה אחר..

בתכלעס:  אני לא סובלת מעור יבש כך שאני לא באמת יכולה להעיד אם הלחות נשמרת כ"כ הרבה זמן, אבל בתור תחליב רחצה ניחוחו נעים, הטקסטורה שלו חביבה והוא נשטף מהר ובקלות, שזו תכונה חשובה בעיני כיוון שישנם לא מעט תחליבי רחצה שצריך לשטוף באקסטרה שפריצים וזה מבאס (ואמא היתה אומרת - 'שאלה יהיו הצרות'. צודקת).

כמה: 24.99  ₪ ל-380 מ"ל 

איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: אין.

ציון: 8.5

לפנות סיום, קיבלתי את השי הנאה הזה לפסח מ-CREMA (תודה!) ולמרות שאני לא בטוחה שהערכה הזו נמכרת עדיין, אפשר למצוא את המוצרים בנפרד. את ריח האמבר אינני מחבבת (רק לי הוא מריח כמו עראק??) אבל אני מאוד אוהבת את הניחוח הקלאסי של קרם הידיים וסבון הפילינג לפנים, כי זה בדיוק אותו ריח כמו של קרם הגוף של CREMA שנהגתי להשתמש בו כשהמותג נוסד (אי שם בתחילת האלפיימ'ז).


הסתבנו, בצעו פילינג והתמרחו,
סתם, כי זה כיף לטפח.
צ'או, בלות.

3 תגובות :

  1. בתור קוזינה הסובלת מעור יבש במיוחד, אני משתמשת מהיום הראשון שיצא המוצר בתחליב הרחצה (העשיר מאוד, ושוב מאוד) הנ"ל והוא עשה ועודו עושה פלאים בעורי. תענוג אמיתי למי שלא מצאה סבון שלא יבש את עורה!

    השבמחק
  2. אני מתה על השמפו הזה! הוא בערך היחיד שמתאים לשיער שלי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...