יום שלישי, אפריל 23, 2013

השיננית של קולגייט.

כשהייתי ילדה וגם בבגרותי המוקדמת, סבלתי לא מעט מבעיות שיניים - מטען גנטי לא מקסים אני משערת, פלאס חיבה ילדותית לדברי מתיקה. כיום המצב טוב בהרבה, מתוקים אני כבר לא מי יודע מה אוהבת ובכל ביקורי התקופתיים אצל רופא השיניים בשנים האחרונות, לא התגלו חורים טריים וכדי לעשות ג'סטה נוספת לשיניים שנותרו לי (קטן עלי עקירות), אני מקפידה להשתמש רק במשחות שיניים צמחיות שאינן מכילות פלואוריד (כן כן, אותו חומר שנמצא בכמעט כל משחה אך בעצם די גומר את השיניים). בנוסף, אני די מקפידה על ביקור אצל השיננית, אם כי לאחרונה קצת הזנחתי את העניין, אך פיית השיניים החליטה לעשות עימי חסד וכך יצא שהוזמנתי להתנסות במברשת השיניים החשמלית החדשהA1500 PROCLINICAL  שהינה שת"פ בין קולגייט לבין חברת האלקטרוניקה היפנית OMRON.

במה מדובר? כך אומר הקומוניקט:
"מהפכה בתחום הדנטאלי! מברשת השיניים החשמלית הראשונה בעלת סנסורים ייחודיים, מתאימה את עצמה באופן אוטומטי ועוברת למהירויות ופעולות ניקוי משתנות המתאימות לזווית שבה המברשת מוחזקת בתוך חלל הפה ויוצרת רמת ניקוי יסודי גבוהה לשיניים ולחניכיים".

איך זה עובד? מעולה!! כל מה שמברשת ה'פרוקליניקל' דורשת ממשתמשיה הוא להניח עליה משחת שיניים ולקרב אותה לשיניים. מכאן, היא כבר תעשה את העבודה. תשכחו מתנועות צחצוח נמרצות ומלנסות להגיע לאיזורים נסתרים בפה ותנו למברשת החכמה הזו להגיע אליהם בעצמה. המברשת מתכווננת באופן אוטומטי ע"פ האיזור המצתחצח ומפעילה או מורידה לחץ בהתאם להיכן שהיא מונחת בפה, ובתוך כך משנה מהירויות ופעולות ניקוי. לסיום סיומת היא גם מפסיקה את פעולתה כשמסתיים הזמן הרצוי לתהליך הצחצוח, והכל הודות לסנסורים חכמים המצויים בה. הטיפול אמנם מזכיר מעט ביקור אצל שיננית - יש משהו בתוך הפה שחופר בו ומייצר רעש של מקדחה קטנה, אבל תחושת האחרי, של שיניים נקיות ומצוחצחות כהוגן, לגמרי שווה את ההתנסות.

המברשת מגיעה באריזה אטרקטיבית שבתוכה מתחבאים נרתיק נשיאה, מטען ושני ראשי מברשת, האחד עם זיפים בגובה זהה והשני בעל זיפים בגבהים משתנים לניקוי עמוק יותר, באם יש צורך. טעינת המברשת אגב, מספיקה לשבוע של שימוש כך שאם אתן טסות לחו"ל אפשר להשתמש בה כשבוע ללא טעינה נוספת ואין צורך לארוז גם את המטען.


נתפסתי בעדשה:
כיצד לא להשתמש במברשת
מציגה את מועמדותי כפרזנטורית כושלת

כמה טיפים מועילים:
1.  את המשחה רצוי להניח על המברשת לאחר שהיא כבר פועלת, כי אם עושים זאת הפוך, המברשת פשוט מעיפה את המשחה לכל עבר ברגע שמפעילים אותה.
2. נסו לצחצח גם בפה סגור אם אינכן רוצות להיראות כמו סן-ברנרד באמצע אוגוסט ואנא זיכרו - בבית אין את משאבת רוק כמו אצל השיננית. enough said.
3. אל תשכחו להחליף מעת לעת את ראשי המברשת, ניתן לרכוש זוג ראשים חדשים ומחירם הינו 80 .
4. תנו לעצמכן כשבועיים להתרגל לתחושת ה'אוי אני שוב אצל שיננית', בטח אם לא יצא לכן עד כה להשתמש במברשת שיניים חשמלית.

אם עד כה לא הבנתן דבר מליהוגיי הדנטליים, תוכלו להיכנס לערוץ של קולגייט ביו טיוב ולצפות שם בסרטוני הסבר והדרכה.

מחירה של המברשת מדגם A1500 - לא זול - 950 ש"ח, אך ניתן גם לרכוש דגמים נוספים ופחות יקרים: C600 שמחירו 650  ודגם C200 שמחירו 350 ₪. ההבדל ביניהם הוא בעיקר בתדירות התנודות של פעולת ההברשה ומצבי (modes) הניקוי.

איפה משיגים? בסניפי סופר-פארם וניו-פארם ברחבי הארץ ובקרוב גם בסניפי שופרסל, דיוטי פרי ועוד.

צחצחו, נקו וחייכו בפה מלא,
וצ'או, בלות. 

תגובה 1 :

  1. מכירה את זה. נדיר ועושה את העבודה, למרות שהיא ממש יקרה.

    http://thebestofme.bloger.co.il/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...